Porsche planira konkurirati Tesla Motorsu, razvijanjem svog električnog koncepta Mission E u nešto za serijsku proizvodnju. Da je konkurentska bitka počela dalo bi se zaključiti po riječima Porscheovog službenika, koji navodi kako su sjedala u vozilima Tesla Motorsa 'pušiona' te da je Ludicrous mode najobičnija 'fasada'
Ima li uistinu Porsche ono što je potrebno za 'pravdanje' ovako teških riječi jednog inženjera? Automobile Mag je od te neimenovane osobe saznao da će Mission E za serijsku proizvodnju biti uistinu 'nešto posebno' te da se za razvoj vozila ulažu nevjerojatna sredstva i trud. Istovremeno, iako će biti riječ o električnom vozilu, on će biti 'punokrvni Porsche' i potpuno drugačiji od onoga što konkurencija ima za ponuditi.
'Štos kod Teslinog Ludicrous režima vožnje je to da je fasada. Dva takva lansiranja i iscrpili ste kompletnu bateriju. Mission E neće biti takav - moći ćete ga dovesti do maksimuma u kudikamo više navrata, a baterija se neće pregrijavati niti će se kontrolni sustavi pregrijati niti će sjedala biti pušiona', rekao je neimenovani inženjer Porschea.
Ako je za vjerovati posljednjim informacijama, Porscheov Mission E će za serijsku proizvodnju 'posuditi' niz tehnologija koje su razvijene za 919 hibridni trkaći model. Koncept koristi dva električna motora s ukupno više od 600KS te ga do stotke ubrzava za manje od tri i pol sekunde. Krug na stazi Nürburgring odradit će pak za manje od osam minuta. Zanimljivo je da će Porsche izvesti i nešto manje snažne izvedbe istog vozila, od 500KS i 400KS.
Baš kao i kod svih drugih električnih automobila, najveći problem u cijeloj priči je - domet. Konceptno izdanje je zamišljeno za kakvih 500km na jednom punjenju, uz mogućnost bežičnog punjenja na 80 posto u svega 15 minuta. Što će donijeti proizvodno izdanje tek treba vidjeti - riječi su jedno, a sirova stvarnost nešto posve deseto. K tome - Tesla Motors u ovom slučaju ima prednost utoliko što su njihovi automobili već na cestama.