doppio

Portugalski studio od tehnoloških divova dobio milijun eura za igre kojima se upravlja - glasom

24.07.2019 u 13:46

Bionic
Reading

Tehnologija dostupna u više manje svim digitalnim asistentima dobila je novu razinu primjene zahvaljujući developeru koji smatra da imerzivna gejming iskustva ne moraju nužno biti vezana uz osjetilo vida

Portugalski studio za razvoj videoigara pod imenom Doppio pogodio je vrlo nišnu granu gejming industrije izdadom igara koje se aktiviraju glasovno te je zahvaljujući svojem jedinstvenom pristupu osigurao čak milijun eura financiranja od strane nekolicine vrlo jakih investitora na čelu s Amazonom i Googleom.

Veliki investitori

Riječ je o dva konkretna programa: Amazon Alexa Fundu i Google Assistant Investment Program. Ostali investitori anđeli uključuju Lassea Seppänena (Supercell), Alexis Bonte (Stillfront & Atomico) i Davida Helgasona (Unity) koji su poduprijeli Doppio i njihov sve popularniji oblik digitalne zabave.

Igre s kojima razgovarate

Doppio se specijalizirao za izradu igara koje igrač igra glasom te koje se uglavnom bave međuljudskim odnosima, raspravljajući o najvećim pitanjima života na šaljiv i neobičan način. Članovi tima bivši su djelatnici renomiranih studija poput BioWarea, PlayFisha i Digital Chocolatea koji neobični dizajn žele približiti čim širem krugu igrača.

Portugalski developer će investirani novac iskoristiti za daljnji razvoj igara te nastavak podrške za njihovu prvu igru The Vortex, priču u kojoj kao astronaut nastojite koordinirati tim robota na napuštenom brodu i dovesti kaos u red prije nego što vašu letjelicu zaposjednu vrlo agresivni vanzemaljci. The Vortex je znanstveno fantastična narativna avantura prvotno izdana krajem 2018. na Amazon Alexi te nešto kasnije na Google Assistantu.

The Vortex slike iz igre Izvor: Screenshot / Autor: Doppio Games

'Investirani novac koji smo upravo dobili svojevrsni je glas povjerenja u masivni potencijal razgovornog gejminga. Na tržištu postoji hrpa uređaja koji se kontroliraju glasom, no malo koja igra je do danas uspjela do kraja iskoristiti njihov potencijal' komentirao je Doppio Gamesov direktor Jeferson Valadares.

Za izradu igara poput The Vortexa korišten je Alexa Presentation Language koji je napravljen za razvoj aplikacija za kućne asistente. Ovaj jezik bio je u ranoj beti za Skill Flow Builder, drugi set alata koji developerima omogućava puno bržu izradu interaktivnih igara.

GEJMING

Pronašli smo pet savršenih videoigara za petominutne pauze

Pogledaj galeriju

Tehnološki i tržišni potencijal

Igre poput The Vortexa zanimljiv su primjer primjenjenog dizajna. Alexa i Google Assistant nalaze se u velikoj većini američkih domova, što znači da je platforma prisutna više-manje svugdje gje treba biti. Jedina stvar koja preostaje je uvjeriti korisnike da se na njoj mogu i igrati. Sudeći prema interesu investitora, gejming na kućnim asistentima zanimljiv je 'hack' koji dosadne ali korisne pametne zvučnike pretvara u nešto u čemu mogu svi uživati.

Kao i kod svih formi digitalne zabave, budućnost igara iz Doppio Gamesa zavisit će isključivo o dobrom marketingu. S obzirom da su glavni investitori iz Googlea i Amazona, vjerujemo da će novi glasom upravljani naslov dobiti dovoljno publiciteta da ga korisnici digitalnih asistenada odluče i isprobati.