NA PUTU DOLJE

Prihodi Yahooa četvrti kvartal za redom u padu

29.01.2014 u 21:11

Bionic
Reading

Premda čelnica Yahooa tvrdi da se kompanija konačno osovila na noge, prihodi su već niz kvartala u padu, a situacija se nije bitnije promijenila ni u posljednjem, četvrtom kvartalu

Yahoo uspijeva prodati više oglasa, ali dobiva manje novca za to, što je posebno problematično u svijetu u kojem su konkurencija divovi poput Facebooka i Googlea. Mayer je, neovisno o tome, vrlo zadovoljna.

'Trebat će nekoliko godina da počnemo s rastom onako kako bismo to željeli, ali smo potpuno posvećeni tome i u 2014', rekla je čelnica kompanije za prvu godinu svog rada.

Prihodi su u posljednjem poslovnom kvartalu pali za 6 posto, na 1,27 milijardi američkih dolara, a glavni uzrok tome je pad prihoda od prikazanih oglasa, što analitičari smatraju najbitnijom stavkom u ovom poslovnom segmentu. Šef financija Yahooa, Ken Goldman, tvrdi da se u izvješću nalazi niz 'zelenih polja' koja u suštini govore o 'priči oporavka'. Goldman je dodao kako će se priča vezana za Tumblr promijeniti u 2014. te se nadaju da će ta mreža postati bitan izvor prihoda.