Društvene mreže su ovisnost koja je toliko jaka, da pojedinci svoje profile provjeravaju čak i na toaletu
Istraživanje koje su proveli NM Incite i Nielsen pokazalo je kako se korištenje društvenih mreža u posljednjih godinu dana povećalo za 37 posto, a čini se kako će ta brojka iz godine u godinu samo još više rasti.
Pametni telefoni, laptopi i tableti omogućili su stalnu prisutnost na društvenim mrežama, a one su se pak uvukle u svaku poru modernog života.
Trećina ukupnog vremena provedenog na mobilnim uređajima i 20 posto na računalima otpada na društvene mreže.
Najokorjeliji korisnici oni su u dobi od 18. do 24. godine, a ništa manje ne zaostaju ni oni u dobi do 34. godine.
Stoga ne bi trebalo iznenaditi da se trećina korisnika do 24. godine, četvrtina do 34. i petnaest posto do 44. godine izjasnila kako se od društvenih mreža ne odvajaju ni u kupaonici.
To bi moglo objasniti one redove pred toaletima u klubovima ili zašto cimer (ili cimerica) provodi toliko vremena na WC-u.
Zanimljivo, osim kupaonice, društvene se mreže najviše koriste u uredu.
Čak polovica ispitanika ističe kako najviše vremena na Facebooku i Twitteru provode tijekom radnog vremena.
Na taj način ne samo da su u kontaktu sa svojim prijateljima i kolegama s posla, već i pronalaze različite informacije koje im mogu poslužiti u radu.