SOFTVERSKE 'NADOGRADNJE'

Samsung korisnicima svojih pametnih TV uređaja donosi još oglasa

05.06.2016 u 10:05

Bionic
Reading

Što korisnici modernih TV uređaja žele na svojim zaslonima? Još oglasa? Nema problema, jer u 'pomoć' uskače Samsung. Prema pisanju Wall Street Journala, južnokorejski div traži još više izvora prihoda za odjel zadužen za TV uređaje, a jedan od njih je definitivno pružanje još reklama na svim uređajima vezanima na internet

Najveći proizvođač TV-a na svijetu lani je dodao nove pločice s oglasima na glavnu traku s izbornikom na američkom tržištu, a sad bi taj program htio proširiti i na Europu. Prema neimenovanim izvorima WSJ-a, stvar bi se u Europi mogla pojaviti već u sljedećim mjesecima i to preko softverske nadogradnje.

Štoviše, Samsung navodno planira i retroaktivno opremiti oglasima stare modele uređaja istim putem - ponudivši nadogradnju korisnicima. Južnokorejski div isporučuje kakvih 50 milijuna TV uređaja godišnje i drži 20 posto tržišnog kolača prema analitičarima. Dok su investirali značajne svote u razvoj tehnologija prikaza i pripadajućeg sadržaja, većina toga se ticala hardvera što nije pomoglo u ostvarivanju profita u tom odjelu.


'Samsung je itekako kompetentan proizvođač TV-a, ali ova industrija jednostavno više ne raste', rekao je analitičar IBK Securitiesa, Lee Seung-woo za Wall Street Journal. 'Samsung mora naći način za rast poslovnog segmenta preko sadržaja', dodao je.

Korisnici pametnih TV uređaja teško da će raširenih ruku pozdraviti ovaj potez kompanije. Analitičari vjeruju kako će zapravo potencijalni kupci, nakon što čuju za ovo, zapravo početi kupovati druge - i jeftinije TV uređaje.