Softverske usluge hrvatskog startupa Adopto sada su počeli koristiti Rimac Automobili te najveća hrvatska IT kompanija - M SAN grupa. Adopto rješenje je do sada privuklo 55 malih i srednjih tvrtki-korisnika iz regije, svega dva mjeseca od početka prodaje
Adopto pruža jednostavan alat za zapošljavanje, namijenjen malim i srednjim poduzećima. Na jednom mjestu pruža sve za skaliranje tima te ga je lako za savladati i koristiti - u svega pet minuta.
'Zadovoljan sam takvim rastom i očekujem da će se nastaviti sličnim tempom do 1. lipnja kad planiramo završiti ovaj početni, testni period', rekao je Dino Barać, suosnivač i direktor Adopta. Premda su u tom segmentu usluge pružili servisi MojPosao i Posao.hr, Barać napominje kako njihovo rješenje 'nije nimalo slično'.
Adopto, naime, ne služi primarno za oglašavanje pozicija i prodaju baze životopisa, već na pojednostavljivanju procesa zapošljavanja. Upravo na taj segment su ciljali u razvoju alata, jer kod malih i srednjih poduzeća postoje specifični problemi za zapošljavanje.
Adopto podržava zapošljavanje kroz 6 koraka: branding poslodavca, sourcing, praćenje, testiranje i intervjuiranje kandidata te analitiku kako bi nakon svakog natječaja korisnik dobio bitne informacije na temelju kojih može optimizirati svoj proces zapošljavanja. Navodi da se da tvrtki Rimac Automobili primjerice pojednostavljuju selekciju kandidata.
'Danas imate tvrtki koje primaju po 1500 prijava kandidata, a ručna obrada tolikog broja prijava traje i po tri puta duže nego s Adoptom', kaže Barać. Međutim, Adopto ima i skrivenu prednost. Barać kaže da olakšava potragu za stručnjacima koji se inače ne javljaju na oglase za posao. Primjer za to su Linux administratori, jer čak 75 posto njih čeka da ih se kontaktira. 'Mi smo razvili alat pomoću kojega možete te stručnjake, jednom kad ih pronađete na LinkedInu, Facebooku ili GitHUB-u, jednostavno ubaciti u svoju bazu u Adopto te ih personalizirano kontaktirati te tako otvoriti izravne razgovore.'