FES Watch je pokusni proizvod Fashion Entertainmentsa, kompanije koja se opisuje kao 'startup projekt', ali je zapravo riječ o jednom od Sonyjevih odjela. Zanimljivo je da su putem 'crowdfunding' kampanje u Japanu prikupljena sredstva za razvoj sata (na platformi Makuake), a prvi primjerci bi se trebali pojaviti na rukama vlasnika u svibnju 2015. godine. Iako FES Watch nema značajke poput uobičajenih smartwatch gadgeta, njegov e-paper ekran čini veliki dio uređaja - pa i remen
Sony ovome nije pridavao preveliku pažnju (posebno ne u globalnom smislu), ali se čini da se cijeli pokus svodi na korištenje e-paper tehnologije za što duže trajanje baterije - i, možda neobično, modu.
Tako s jednim punjenjem baterije ovaj gadget može izdržati do 60 dana uporabe, a korisnici mogu birati između različitih 'lica' sata - baš kao i dizajna koji krasi remen. Tehnički, ekran i remen su zapravo jedan e-paper ekran, a zahvaljujući mogućnosti prilagodbe te neobičnom retro-minimalističkom dizajnu, ciljanje na modnu industriju i moguće primjene tehnologije u njoj je jasno.
'Krili smo Sonyjevo ime iz svega jer smo htjeli testirati stvarnu vrijednost proizvoda - hoće li postojati istinsko zanimanje za koncept', rekao je neimenovani izvor za medije. Sonyjeve PR službe su tek objavile kako u kompaniji rade 'na više e-paper prototipova te da je Fashion Entertainments uistinu dio kompanije'.