Poslovno usmjerena društvena mreža želi biti dostupna svojim korisnicima preko gotovo bilo kojeg mobilnog pretraživača
Još jedno poznato web odredište prebacilo je mobilni site u HTML5. Nakon što je Appleovo odbijanje Flasha natjeralo Amazon, Barnes & Noble i druge na korištenje petice, sve duljem popisu pridružio se i LinkedIn, piše CNET
Iako ne zbog istih razloga, čini se. Amazon i ostali bili su prisiljeni na taj korak da bi mogli prodavati proizvode iz svojih kataloga preko mobilnih platformi.
LinkedIn pak cilja na novo iskustvo za svoje korisnike, odnosno želi im omogućiti pregledavanje svojih stranica uz pomoć bilo kojeg mobilnog pretraživača.
Inačica sitea optimizirana za HTML5, zajedno s nadograđenim aplikacijama za iPhone i Android, trebala bi biti brža (dva do čak deset puta, kažu) i jednostavnija za korištenje od prethodnih verzija.
Aplikacije su posložene oko četiri osnovna područja: Inbox, Updates, Groups & More (recimo, alat koji preporučuje nove kontakte) i You (korisnički profil, veze...).
Updates sadrži slijed vijesti i nalazi se na početku aplikacije pa mu je lakše pristupiti i pratiti ga.
Želite li usmjeriti svoje prijenosne uređaje na novi LinkedIn, ukucajte adresu touch.linkedin.com u pretraživače i očekujte nadogradnje nadolazećih mjeseci.
Za više informacija pogledajte promotivni video: