Očekuje se kako će platforma Atlas oglašivačima ponuditi bolje ciljanje i mjerenje učinkovitosti oglašavanja. Trebala bi se pojaviti tijekom idućeg tjedna
Temelji se na Atlas Advertising Suite, koju je Facebook lani kupio od Microsofta, a koju su u Redmondu pribavili u sklopu šest milijardi dolara vrijedne kupovine tvrtke aQuantive 2007. godine.
Očekivalo se kako će kupovina Facebooku biti korisna pri razvoju vlastite sve-u-jednom usluge, kojom bi oglašivači i agencije kupovali, prodavali, optimizirali i pratili oglase diljem Weba. Trebao je to biti alat za ciljane oglase, temeljen na društvenim običajima koje prati, koji je trebao pomoći boljem razumijevanju načina na koji društvene aktivnosti utječu na kupovinu.
Atlas bi trebao biti Facebookovo oružje u borbi protiv Googlea, koji još uvijek dominira globalnim tržištem oglašavanja online. Ove bi godine u Mountain Viewu trebali ugrabiti 31, 45 posto globalnog tržišta, procjenjuju u eMarketeru. Facebook će doći tek do 7,8 posto tržišta vrijednog 140 milijardi dolara (770 milijardi kuna).
Izvor:CNET