'SoMo Borac' će tijekom ovogodišnjeg 'Weekend Media Festivala' dobiti novu kategoriju - SoMoRitanac - za najbolje domaće i regionalne digitalne kampanje. Ali ne bilo kakve
Nagrada SoMoRitanac bit će dodijeljivana najboljim digitalnim kampanjama koje su osvijestile javnost o nekom problemu, pomogle nekoj ugroženoj skupini ili pridonijele rješavanju nekog društvenog problema.
SoMoRitanac želi pokazati kako smo pomagali da svijet bude bolje mjesto. Ona je tu da istakne one koji su u tome bili najbolji, ali i da nas inspirira da sami pomognemo kad god smo u prilici', rekla je Ružica Vrdoljak Ličina iz organizacije SoMoBorca za Plan B.
Osim ove, SoMo Borac bit će dodijeljen i u sljedećim kategorija: SoMo Face (najbolja stranica na Facebooku), SoMust Have (najbolje od ostalih društvenih mreža), CM godine (community manager/ica godine), SoMo Content (najbolji content marketinški projekti), Viralni blockbuster (internetski hit), Digitalni Mix (kampanja na više digitalnih kanala), SoMo Tech (najbolje aplikacije ili primjena tehnologije) i Digitalac godine (najbolji voditelji digitalnih projekata).
Prijave na SoMo Borac su besplatne i kreću od 28. lipnja, a više možete doznati na www.somoborac.com
Deveto izdanje Weekend Media Festivala, regionalnog festivala komunikacija, bit će održano od 22. do 25. rujna u prostoru stare tvornice duhana u Rovinju. Očekuje se više od 120 govornika, oko 4.000 medijskih, marketinških i PR profesionalaca, približno 350 studenata i gotovo 600 akreditiranih novinara.
Više:Plan B