Kartica s personaliziranim događajima sadržava informacije kao što su lokacija, cijena karata i recenzije mjesta. Popis prijedloga stvara se s različitih stranica i rangira prema interesima korisnika
Google je ažurirao svoj alat pretraživanja dodavanjem novih značajki koje prilagođavaju rezultate i pružaju više relevantnih informacija o događajima u samim rezultatima.
Sada kada pretražujete događaj i dodirnete ga, prikazat će se pregled s detaljima poput cijene karata, recenzija mjesta, vremena i lokacije. Možete spremiti događaje da biste ih kasnije ponovno pogledali ili odmah kupiti ulaznice.
Novo ažuriranje nudi informacije o svim vrstama događaja, kao što su koncerti, lokalni festivali, tečajevi za kuhanje i muzejske izložbe. Događaje je moguće pretraživati po pojmovima poput 'događaji u blizini' ili 'besplatni koncert' i prikazat će se generirani popis s različitih web stranica.
Tu je i kartica 'Za vas' koja bi trebala preporučivati događaje na temelju osobnih interesa, s kategorijama kao što su trčanje, kuhanje i fotografiranje.
Kako bi događaji našli ciljanu publiku, Google je osigurao posebne alate za organizatore. Kažu da će tako popis bolje prilagoditi publici, ali i dati jednaku vidljivost malim i velikim događanjima.
Iz Googlea poručuju kako će se novi alat tijekom sljedećih nekoliko dana pojaviti kod korisnika u SAD-u, a još se ne zna kada će ga koristiti ostatak svijeta, piše The Verge.