DOSTA NEZGODNO

Što učiniti u slučaju krađe ili gubitka mobitela u inozemstvu?

25.05.2017 u 13:59

Bionic
Reading

S obzirom na to da su pri krađi ili gubitku mobilnog uređaja sa SIM karticom moguće zlouporabe koje mogu rezultirati značajnim troškovima, poželjno je zaštiti se od zlouporabe korištenjem PIN-a ili opcije za zaključavanje

Željeli mi to ili ne gubitak i krađe mobitela često se događaju. Nije ugodno ostati bez svog telekomunikacijskog ljubimca te svih podataka na njemu, no ako vam se spomenuto dogodi tijekom boravka u inozemstvu, stvar postaje prilično nezgodna.

U slučaju krađe ili gubitka mobilnog uređaja za vrijeme boravka u inozemstvu, savjetuju iz Hrvatskog telekoma, potrebno je čim prije kontaktirati Korisničku podršku na broj 00385 98 159 000, a sve kako biste se zaštitili od neželjenih troškova.

Zaključajte mobitel

Također, u slučaju krađe, isto je potrebno prijaviti policiji zemlje u kojoj se krađa dogodila. S obzirom na to da su pri krađi ili gubitku mobilnog uređaja sa SIM karticom moguće zlouporabe koje mogu rezultirati značajnim troškovima, poželjno je poduzeti mjere zaštite od zlouporabe, poput korištenja PIN-a ili opcije za zaključavanje mobilnog uređaja/ekrana.

Općenito, treba napomenuti da se SIM kartica koja nije zaštićena PIN-om može koristiti u bilo kojem drugom mobilnom uređaju, dok nezaključani mobilni uređaj omogućuju kradljivcu/nalazniku pristup cjelokupnom sadržaju mobitela (slike, dokumenti, korisnički računi: e-mail, Facebook, Viber, WhatsUp, i drugi servisi).

Besplatni pozivi

Kako bi u slučaju krađe onemogućili neovlašteni pristup podacima na samom uređaju i memorijskoj kartici, preporuka je da kriptirate memorijski prostor uređaja i kartice, što sam uređaj nudi u opcijama izbornika.

Pozivi upućeni iz EU, Norveške, Švicarske i Lihtenštajna na broj 00385 98 159 000 su besplatni, ako zovete s HT mobilnog broja.