Silvio Kutić, jedan od osnivača Infobipa, objasnio je koliko je u svjetskim mjerilima jak Infobip, koja je budućnost IT industrije, ali otkrio i neke zanimljive detalje iz privatnog života
Tvrtka je to s više od tri tisuće zaposlenih, ima 70 ureda na svim kontinentima i 60 nacija. Teško se više i može zvati (samo) hrvatskom tvrtkom pa je i hrvatski tek jedan od jezika, donosi Dnevnik.hr.
Na pitanje kako je biti 25. najmoćniji čovjek u IT sektoru, Kutić je rekao da je ovo druga godina da je među prvih 25, ali i kazao da sam ne bi to mogao biti, jer se radi o timu.
Upitan može li se poštenjem postati bogat i uspješan, Kutić je kazao da je to po njemu jedini način.
Tvrtka je krenula iz Vodnjana, a njezin osnivač kaže da se ne namjerava preseliti drugdje. Infobip zapošljava u Hrvatskoj oko 1250 ljudi, u cijelom svijetu ukupno oko 3600. Kutić nije htio otkriti koliko vrijedi tvrtka, ali se taj iznos kreće oko nekoliko milijardi eura. Na pitanje želi li poslati poruku da je moguće uspjeti u Hrvatskoj, s obzirom na to da je imao ponudu, ali nije htio prodati tvrtku, Kutić je rekao kako je pogotovo danas, kada je svijet globaliziran, moguće uspjeti. Servise putem njihove platforme barem jednom je koristilo oko 5,5 milijardi ljudi.
Na pitanje što je između Vibera, WhatsAppa, Telegrama i Signala, najsigurnije, kako korisnike ne bi prisluškivali, Kutić je kazao: Preko goluba slati poruke, jedino. Ipak, kad je riječ o sigurnosti četiri aplikacije, kazao je kako su u tehnološkom smislu najsigurnije Signal i WhatsApp.
Kutić je bio je zaposlen u državnoj tvrtki, no onda je dao otkaz. Jedan je dan otišao na ručak i jednostavno odlučio da se više neće vratiti na to radno mjesto.
Strast za IT- jem ima još od osnovne škole. Diplomirao je na energetici, ali mu je informatika uvijek bila hobi. S obzirom na to da je tvrtka prisutna na više kontinenata, Kutić otkriva da se budi oko tri ili četiri sata ujutro. Tada je, kaže najproduktivniji.
Na pitanje je li s bogatstvom pao u iskušenje za skupim automobilima, kazao je da je lijepo imati sigurnost, ali skupi automobili nisu njegov stil.
Sve više ljudi shvaća da je digitalna revolucija, digitalna pismenost jedan dobar dio naše budućnosti, zaključio je jedan od osnivača Infobipa.