Super Bowl je bio mnogo više od sportskog događaja - postao je poprište velike demonstracije moći umjetne inteligencije. Dok su milijuni gledatelja pratili finale natjecanja u američkom nogometu u NFL-u - u kojem su Philadelphia Eaglesi ostvarili uvjerljivu pobjedu protiv Kansas City Chiefsa - i uživali u nastupu Kendricka Lamara tijekom poluvremena, glavna tema razgovora bila je - umjetna inteligencija
Veliki tehnološki igrači, poput OpenAI-a, Googlea i Mete, demonstrirali su njezin potencijal, ali i izazove koji s njom dolaze, piše TechCrunch.
OpenAI
OpenAI je debitirao na Super Bowlu s prvom reklamom čiji je cilj bio približiti ChatGPT široj publici. U spotu, koji koristi tehniku poentilizma (prikaz crno-bijelih točaka), istaknuti su povijesni trenuci poput izuma žarulje, slijetanja na Mjesec i prve e-pošte, završavajući dolaskom generativne umjetne inteligencije.
Poruka je bila jasna: veliki uspjesi često počinju malim koracima. Reakcije su, međutim, bile podijeljene - dok su jedni hvalili poruku, drugi su smatrali reklamu neuspjelom. Video je OpenAI predstavio nakon nedavnog rebrandinga, koji uključuje novi logo i tipografiju.
Google je predstavio svoj chatbot Gemini kroz dirljivu priču o ocu koji uz pomoć umjetne inteligencije balansira pripreme za intervju iz snova i odgoj kćeri. Doduše, mišljenja gledatelja su i dalje podijeljenja. No Google nije ni u ovom slučaju izbjegao kontroverze.
Naime, tik prije Super Bowla, Gemini je u jednoj reklami naveo podatak da gauda čini 50 do 60 posto globalne potrošnje sira. Nakon kritika na društvenim mrežama zbog te netočne informacije, reklama je izmijenjena.
Meta
Meta je iskoristila priliku za promociju svojih Ray-Ban pametnih naočala u reklami s Chrisom Hemsworthom, Chrisom Prattom i Kris Jenner. U tom spotu naočale pokazuju svoju sposobnost prepoznavanja umjetnina u galeriji, dok Hemsworth jede skupu bananu, referirajući se na poznatu umjetničku instalaciju.
Prema riječima njezina izvršnog direktora Marka Zuckerberga, Meta je prošle godine prodala više od milijun ovih pametnih naočala.
Salesforce
Salesforce je predstavio svoju viziju umjetne inteligencije kroz reklamu s Matthewom McConaugheyjem, u kojoj se ističe kako njihova platforma Agentforce, za izgradnju AI agenata, može olakšati stresne situacije, kao što su promjene u zadnji čas na aerodromu. Tako u videu možete vidjeti Matthewa koji pokušava uhvatiti let na užurbanom aerodromu.
GoDaddy
GoDaddy je promovirao svoj AI alat 'Airo' koji pomaže malim poduzećima u kreiranju logotipa, web stranica i marketinških sadržaja. Glavni protagonist reklame, glumac Walton Goggins, prikazuje kako čak i bez iskustva možete izgledati profesionalno zahvaljujući AI-u.
Cirkul
Brend Cirkul predstavio je duhovitu stranu umjetne inteligencije kroz reklamu u kojoj AI asistent pogrešno interpretira narudžbu glumca Adama Devinea i naručuje 100.000 boca vode. Željeli su tako naglasiti nepredvidive posljedice oslanjanja na AI, uz obećanje da će stvarno podijeliti 100.000 boca gledateljima utakmice.