Tesla je objavila podatke o prodaji svojih modela za prvi kvartal trenutne godine - njen SUV Model X sve više stiže limuzinu Model S, što je u skladu s prodajnim trendovima u automobilskoj industriji
SUV-ovi su odavno popularni u SAD-u, a popularnost im svakim danom sve više raste i u Europi. Niti kupci električnih automobila nisu izuzeti od tog trenda te dokazuju da karoserijski oblik nema veze s gorivom koje pokreće automobil. Pokazuju to prodajni rezultati Tesle za prvi kvartal aktualne godine koje je objavila tvrtka, a kupcima je isporučila 11.550 primjeraka svog SUV-a, Modela X.
U isto vrijeme isporučila je 13.450 primjeraka Modela S, svoje karoserijskim oblikom klasične trovolumenske limuzine više srednje klase. Isporuka SUV-ova doživjela je velik rast u odnosu na isto razdoblje prošle godine, kad je Tesla isporučila samo 2400 SUV-ova i 12.420 limuzina.
Doduše, jaz između isporučenih limuzina i SUV-ova mogao je biti još manji da u proteklom kvartalu nije bilo 'velikih nedostataka' dijelova za Model X koje tvrtki isporučuju vanjski dobavljači, navodi Tesla. Tvrtka je ukupno isporučila točno 25.000 automobila, što predstavlja rast od čak 69 posto u odnosu na isti kvartal prošle godine.