Popularna društvena mreža će, čini se, raditi i na naslovima koje streameri mogu igrati sa svojim gledateljima
Reuters izvještava da TikTok u Vijetnamu testira uvođenje videoigara. Kompanijin predstavnik je potvrdio postojanje HTML5 mini igara uz komentar 'Uvijek tražimo načine kako obogatiti platformu te stalno testiramo nove značajke i integracije koje donose vrijednosti u našu zajednicu'.
Izvori opisuju plan koji će uvesti igre podržane reklamama koje bi ByteDanceu mogle povećati zaradu i konačno - vrijeme koje ljudi provode na mreži, ako je to uopće i moguće.
TikTok je već testirao jednu videoigru unutar aplikacije kad se ujedinio s Feedim Americom kako bi napravio Garden of Good, igru sličnu Farmvilleu u kojoj igrači sakupljaju bodove koje mogu koristiti kao donaciju. Firma je također objavila partnerstvo sa tvorcima FarmVillea (Zyngom) kako bi prošle godine izbacili igru Disco Loco 3D, beskonačnu HTML5 trčalicu koja radi unutar aplikacije koja, izgleda, predstavlja tek početak TikTokovih gejming ambicija.
Prisutnost videoigara u kineskom TikToku, Douyinu, potvrđuje trend kojeg prate Facebook i Netflix - kompanije koje su već umočile prse u svijet mobilnog gejminga. TikTok je također testirao streamerski softver za igre uz njihov Live Studio za PC te dozvolio nekim kreatorima da dodaju više interaktivnosti ubacivanjem mini aplikacija u videe.