Zvijezde YouTubea kao što su Smosh, PewDiePie i KSI bolje kotiraju među korisnicima interneta starim između 13 i 18 godina od filmskih i televizijskih zvijezde
Taj je podatak rezultat istraživanja objavljenog u časopisu Variety, u sklopu kojeg su pokušali rangirati zvijezde malih i velikih ekrana prema različitim mjerilima.
Istraživanje je provedeno tijekom srpnja na uzorku od 1500 ispitanika u SAD-u, koji su trebali odgovoriti na niz pitanja i procijeniti u kojoj su mjeri 20 poznatih osoba dostupne, autentične i tome slično, kako bi se ocijenio njihov utjecaj.
Rezultate, naravno, treba uzeti s rezervom. Ipak, zanimljivo je kako je na vrh izbio dvojac komedijaša Smosh (Andrew Hecox i Anthony Padilla), dok se na dnu našao - Leonardo DiCaprio
Štoviše, prvih pet mjesta zauzele su zvijezde s YouTubea. Od holivudskih zvijezda najbolji plasman ostvario je glumac Paul Walker, koji je lani tragično poginuo u prometnoj nesreći, a koji je na šestom mjestu. Sedma je glumica Jennifer Lawrence, na osmoj poziciji je još jedna YouTube zvijezda Shane Dawson, deveta je pjevačica Kate Perry, a deseti glumac i komičar Steve Carell
Istraživanje je predvodio Jeetendr Sehdev, koji se specijalizirao za strateško pozicioniranje brendova poznatih i slavnih, pa imajte i to u vidu. Sehdev vjeruje kako oni koji se pojave na YouTubeu manje djeluju kao proizvod stroja za instant proizvodnju zvijezda. Tinejdžeri kojima se sviđaju smatraju kako s njima imaju znatno bliskiji odnos.
Postoji i razlika između toga da je netko poznat i stvarne privlačnosti. Zvijezde YouTubea krenule su od nule, boreći se za obožavatelje, dok iza holivudskih zvijezda stoji ogromna marketinška mašinerija.
Pogledajte kako to radi Smosh:
Izvor:CNET