Tijekom ovogodišnjeg festivala Weekend media magazin Planb.hr, u suradnji s digitalnim agencijama Gingernet i Jasno i glasno, dodijelit će nagrade u kategorijama društvenih mreža i mobilnih komunikacija
U društveno-mrežnom dijelu, kategorije su:
• SoMo Face (Facebook fan stranica)
•SoMo Twit (najbolji službeni Twitter profil)
•SoMo Gram (najbolje vođen službeni Instagram profil)
•Rado viđen blog (najbolji 'službeni' blog)
•Viralni blockbuster (internetski video godine)
•There's not A Problem That I Can't Fix, Cause I Can Do It In The Mix (društveno-mrežni miks)
•Community menadžer/ica godine
Svoje radove mogu prijaviti svi profesionalci koji se bave društvenim mrežama, a community menadžer/icu godine može kandidirati tko god želi.
Mobilni dio ima nešto manje kategorija, a radove mogu prijaviti i profesionalci i amateri.
Natjecat će se u četiri kategorije:
•Aplikacija s velikim A (aplikacija godine)
•Tablet štivo (magazin, knjiga ili sličan proizvod namijenjen tabletima)
• Hodam i gledam (najbolji mobilni site)
•Kampanja za van (najbolja reklamna kampanja za mobilne uređaje)
O pobjednici će odlučivati međunarodni žiri u sastavu: Boris Ličina Borja (Jasno i glasno), Ivan Brezak Brkan (Netokracija), Sanja Vale (Gingernet), Sašo Dimitrievski (Pristop), Tin Kadoić (Brlog), Nebojša Grbačić (Woohoo), Nebojša Radović (Njuz.net), Viktor Marohnić (Pet minuta), Davor Runje (Drap), Ida Pandur (iStudio) i Vedran Gulin (Proximity).
'SoMo borac je neobavezna i ležerna nagrada kojom želimo prepoznati kvalitetan i kreativan rad na tržištu bilo da se radi o društvenim mrežama ili mobilnom svijetu. Obje kategorije sve su važnije na regionalnom, a naročito svjetskom tržištu, pa je logično i da festival Weekend media prepoznaje taj trend', rekao je Boris Ličina iz magazina Planb.hr.
Prijavite se na adresi somo.weekendmediafestival.com
Šesti Weekend Media Festival bit će održan od 19. do 22. rujna u festivalskom prostoru stare Tvornice duhana u Rovinju.