Ipak, analitičari očekuju kako će potražnja u drugom tromjesječju oštro usporiti, da bi se ponovno oporavila u drugoj polovici godine
Apple je tijekom prvog ovogodišnjeg tromjesječja isporučio 7,6 milijuna primjeraka svog pametnog sata Apple Watch čime je dosegao udio od 55 posto globalnog tržišta. To je tek nešto više od udjela kojeg je držao u istom razdoblju prošle godine, objavili su iz tvrtke Strategy Analytics.
Proizvođači pametnih satova ukupno su isporučili 14 milijuna uređaja tijekom prvog kvartala, što je za 20 posto više nego u istom razdoblju prošle godine.
Broj isporučenih primjeraka je rastao usprkos širenju pandemije koronavirusa. Dapače, moguće je kako je pandemija išla proizvođačima u prilog. Naime, prodaja pametnih satova ide dobro kroz kanale prodaje koji su online, a brojni su kupci posegnuli za ovom kategorijom uređaja kako bi ih koristili za praćenje tjelesne kondicije i zdravstvenog stanja tijekom izolacije.
Appleu je to pomoglo u dosezanju najvećeg tržišnog udjela u dvije godine pa sad gospodari polovicom gobalnog tržišta. Dio teritorija preoteo je Samsungu, drugom po veličini proizvođaču na svijetu, čiji je udio pao sa 14,9 na 13,9 posto, uz 1,9 milijuna isporučenih primjeraka.
Na trećem mjestu je Garmin, koji je također povećao tržišni udio sa sedam na osam posto, uz 1,1 miliijun isporučenih primjeraka.
Ipak, analitičari očekuju kako će potražnja u drugom tromjesječju oštro usporiti, da bi se ponovno oporavila u drugoj polovici godine, piše CNET.