Antun Krasun iz httpoola istaknuo je prednosti Twittera i Reddita te naglasio da obje platforme imaju formate za poticanje visokog angažmana, svijesti i konverzije
Jeste li znali koje prednosti za oglašivače nude Twitter i Reddit u odnosu na TikTok, Facebook ili Instagram i kako kripto startupi mogu imati koristi od te dvije platforme? Zavirili smo dublje u ove teme te smo ususret nadolazećoj dodjeli nagrada SoMo Borac koja se održava 11. studenoga u Hali, razgovarali sa stručnjakom Antonom Krasunom, potpredsjednikom za razvoj u httpoolu.
1. Kripto je postala popularna riječ na tržištu - kako vidite njen daljnji razvoj?
Danas se ljudi obrazuju o osobnim financijama i pasivnom prihodu više nego ikada prije. Ta osviještenost i prihvaćanje noviteta nadopunjuju tehnologiju koja se koristi za daljnji razvoj novih Web3 projekata. Kriptovaluta je tu da ostane i potiče investitore svih razmjera da se prilagode svijetu decentraliziranih financija.
2. Zašto je kriptovaluta dobra za investitore?
Kriptovaluta postaje sve popularnija zbog institucionaliziranih i centraliziranih financija u posljednje vrijeme, što mi govori da postoji prilika. Banke su shvatile da kriptovalute imaju vrijednost jer implementacija novih tokova prihoda samo pridonosi njihovom ukupnom tržišnom udjelu i privlači novu generaciju korisnika s većom životnom vrijednošću (CLV - customer lifetime value). Ljepota decentraliziranih financija je u slobodi izbora, bilo da se radi o ulaganju u već uspostavljene projekte, startupe ili proizvode koji će tek biti lansirani. Ulagači ovdje imaju prednost jer sve što je potrebno da biste počeli brinuti o svojim financijama je preuzimanje aplikacije.
3. Kako kripto startupi mogu imati koristi od Twittera i Reddita?
Sve se svodi na kvalitetu publike i dubinu sadržaja koji ih privlači. Većina etabliranih pojedinaca u financijskom prostoru tweeta ili objavljuje, a isto se odnosi i na brendove. Publika prisutna na Twitteru i Redditu znatiželjne je prirode i želi naučiti više o ovoj industriji, njezinim trendovima i onome što se događa. Kako biste privukli ciljanu publiku, nikako ne biste smjeli propustiti ova dva kanala kada pokrećete nešto novo jer ta ista publika vjerojatno nije prisutna na drugim platformama.
Na primjer, Bistamp, regulirana kripto mjenjačnica iz Slovenije, odgovorila je na sve veću zabrinutost oko sigurnosti kupaca na kripto tržištu putem Reddita kao glavnog komunikacijskog kanala. Strateško oglašavanje na Redditu rezultiralo je povećanjem organskih razgovora od 800 posto i golemim povećanjem svijesti o kriptovalutama. Ostvaren je i veliki broj klikova na oglase što je snizilo krajnji CPA za 22 posto.
4. Koji je najbolji savjet za oglašavanje na Twitteru i Redditu?
Obje platforme pružaju veliki doseg koji se ne može dobiti na ostalim većim platformama kao što su TikTok, Facebook ili Instagram. I Twitter i Reddit imaju specifičnu publiku više prilagođenu različitim vrstama sadržaja pa je ključno doći do prave publike s pravom vrstom sadržaja. Kvaliteta sadržaja trebala bi biti vrlo visoka, a sam sadržaj raznolik, privlačan i pronicljiv. Obje platforme imaju formate za poticanje visokog angažmana, svijesti i konverzije, tako da će korištenje svih prednosti ovih kanala biti ključno za dugoročni uspjeh.
5. Koje su prednosti i mane oglašavanja na Twitteru i Redditu?
Prednosti su dosezanje publike koja je u skladu s Web3, čiji korisnici dobro prihvaćaju nove proizvode u ovoj industriji i imaju dužu životnu vrijednost.
Mane su restrikcije u smislu ciljanih geografskih područja i industrija koje ispunjavaju uvjete za promociju (npr. oglašivači u financijskoj/kripto industriji ne mogu oglašavati na samoposlužnoj platformi i njima netko treba upravljati kako bi bili usklađeni s platformom, u čemu im Aleph može izravno pomoći).
6. Twitter u Hrvatskoj i regiji još uvijek nije dosegao svoj puni potencijal – mislite li da je podcijenjen kao kanal? Koliki je uopće njegov potencijal?
Korisnici imaju drugačiji ukus kada je u pitanju medijska konzumacija što je karakteristično za cijelu našu regiju. Koliko ste često vidjeli novinske članke temeljene na tweetovima? Koliko se često najvažnije novosti dijele prvo na Twitteru, a kasnije putem drugih komunikacijskih kanala? Prisutnošću na Twitteru brendovi mogu samo profitirati budući da imaju pristup novoj imućnoj publici koja nije prisutna nigdje drugdje.
Spomenut ću nedavni primjer Trading212, koji posluje u Ujedinjenom Kraljevstvu i osnovan je u Bugarskoj, a koji je iskoristio Twitter preko Wise.Blue (Ads API partner Twittera), tvrtke u vlasništvu Aleph Holdinga. Trading212 je postavio složene kampanje za stjecanje korisnika koje su mu omogućile doseg do još veće publike izvan svojih osnovnih kanala. Twitter je premašio sve ključne ciljeve, povećavši broj konverzija za 34 puta i potaknuvši 40 puta veći promet.
*Nema savjeta za ulaganje
Pružene informacije ne predstavljaju investicijski savjet, financijski savjet, savjet o trgovanju ili bilo koju drugu vrstu savjeta. Provedite vlastitu dubinsku analizu i posavjetujte se sa svojim financijskim savjetnikom prije donošenja bilo kakve investicijske odluke. Httpool ne preporučuje kupnju, prodaju ili posjedovanje bilo koje kriptovalute.