Poznata stranica za mikrobloging nekim je korisnicima počela predlagati da umjesto snimanja slike neke objave - podijele poveznicu
Twitter je kroz zadnjih nekoliko tjedana prošao kroz nekoliko vrlo zanimljivih promjena: korisnici Twitter Bluea mogu uređivati objave, a više ni ne moramo objavljivati više tvitova ako mislimo poslati nekoliko različitih medijskih formata.
No to nije sve.
Twitter je odnedavno počeo nekim korisnicima predlagati da umjesto slikanja slike ekrana radije koriste poveznice na tvitove. Evo kako to izgleda:
Upit se pojavljuje odmah nakon što okinete sliku, a insajder i konzultant za društvene mreže Matt Navarra kaže je pojava Twitterovog prijedloga sve učestalija.
Kopiranje poveznice na neku objavu ne treba posebno objašnjavati, dok 'dijeljenje objave' ima istu funkciju kao ikonica za dijeljenje na bilo kojem tvitu - čim ju kliknete objavu ćete moći preko direktnih poruka (DM), objaviti u sklopu nove objave, podijeliti je sa zajednicom, pohraniti je, poslati je u poruci ili objaviti na skroz drugoj društvenoj mreži.
Razlog zašto Twitter radije želi da dijelimo poveznice, a ne slike objava je vrlo jednostavan. Za početak, ako šaljete poveznice, u aplikaciji ćete ostati dulje, a kad neka druga osoba klikne na link, onda će oni uključiti aplikaciju i početi koristiti Twitter. Čim netko provodi dulje vrijeme na Twitteru, tim mu Twitter može servirati više reklama, piše Mashable.
Ako snimite sliku objave i pošaljete je na neku drugu društvenu mrežu, Twitter od nje nema koristi.
S druge strane, ako ste korisnik - snimanje slike ekrana ima puno više smisla. Za početak, objave možete dijeliti bilo gdje, pogotovo ljudima koji ne koriste Twitter. Snimanjem slika također smanjujete šansu za reakcije na štetnu objavu te smanjujete šansu za daljnje širenje, dok obrisane objave na ovaj način postaju trajne.
Čini se da je Twitteru 'nepoželjna' vrsta dijeljenja objava ona u kojoj ne može zaraditi. Sudeći prema svim navedenim beneficijama, možda je to i dobra stvar.