Popularni mikroblogging servis došao je do sto milijuna aktivnih korisnika. Sad razmišlja kako ubaciti oglase
Kako je objasnio izvršni direktor Dick Costolo, to je 82 posto više nego početkom godine. Pola ih se logira jednom dnevno, piše Christian Science Monitor.
Naravno, ne mora biti da svi aktivni i dnevni korisnici doista i tvitaju. Ipak, takvo povećanje je svejedno impresivno.
No hoće li Twitteru donijeti ono što mu već dulje vrijeme nedostaje - ozbiljnije prihode od oglašavanja?
Costolo je rekao kako su sada napokon spremni za proširivanje oglasne platforme.
Pitanje je hoće li to moći izvesti, a da pritom ne zatrpaju svoje jednostavno i intuitivno sučelje. I ne naživciraju korisnike.
Već su se jednom opekli s Quick Barom, aplikacijom za iPhone koja je povremeno izbacivala oglase na vrhu korisničkih vremenskih sljedova.
Uskoro bi mogli proširiti Promoted Tweets s tvrtkama koje korisnici ne prate. A moguće je i da će se okrenuti ciljanim oglasnim kampanjama, nalik onima na Facebooku.
Što se javne ponude dionica tiče, Twitteru se ne žuri. Upravo su prikupili 400 milijuna dolara od venture i drugih ulagača.