Bliže se zimski praznici a u Microsoftu su (za promjenu) u reklamnom smislu počeli igrati dobrice umjesto Grincha. Umjesto napada na Google Scroogled reklamama ili usporedbom svojih Surface računala s Appleovim proizvodima, njihova poruka prema konkurenciji s logom nagrižene voćke je da traže mir, harmoniju, jedinstvo - i sve najbolje
Novi Microsoftov promo uradak tako prikazuje zaposlenike njihove trgovine na Petoj aveniji u New Yorku kako prilaze obližnjoj i poznatoj Appleovoj trgovini - te im počinju pjevati 'Let There be Peace on Earth'. Rezultat toga je privlačenje pažnje ljudi na ulicama, ali i Appleovih zaposlenika koji izlaze u zagrljaj Microsoftovima.
Na novoj kampanji su radili u poznatoj ekipi iz m:united//McCann, a riječ je o prilično zanimljivom pristupu za društvo iz Redmonda. Dok neki smatraju potez izvrsnim za 'primirje' dvije poznate IT kompanije pred praznike i prodaju golemih količina softvera i hardvera, drugi vjeruju da je posrijedi najobičnije 'trolanje'. Kako stvar izgleda moguće je vidjeti u nastavku: