USUSRET SLOBODI

Ubisoft mijenja način prepričavanja radnje u svojim igrama

21.11.2016 u 07:08

Bionic
Reading

Slobodna forma naracije glavna je odlika nadolazeće generacije igara iz Ubisofta, kaže firmin glavni kreativni redatelj Serge Hascoet

U intervjuu za Le Monde Hacoet je izjavio kako želi da Ubisoftove igre funkcioniraju kao 'tvornice anegdota' te kako igre koje igraču omogućuju izražavanje, po prodaji nadmašuju linearne naslove.

Ovo će biti najočitije u novom Assassin's Creedu, sudeći prema prijevodu na GamesIndustry.bizu. 'Za sljedeći Assassin's Creed, dizajneri su stvorili sustav u kojem moji postupci ne znače samo ono što se dešava sad, već što će se dešavati dugoročno', kaže Hascoet. 'Moji postupci promijenit će svijet.'

Kreativni šef Ubisofta također je izrazio neslaganje s velikim brojem animiranih sekvenci. 'Kad imate puno animacija u igri, to mi je jednostavno dosadno - moja mogućnost izražaja je od mene oduzeta.'

'Tijekom animiranih sekvenci ne radim ono što želim, a to je da gradim svijet oko sebe. Ne želim da mi se priča prepriča, želim imati deset tisuća njih, svaku sa zasebnim likom kojeg mogu propitkivati ako želim, bez da mi se govori što da radim.'

Ubisoft se već kreće u tome smjeru: najnovije igre iz serijala Far Cry omogućile su stvaranje mnogih neobičnih događaja unutar same igre, dok Rainbox Six Siege definitivno spada pod kategoriju 'tvornice anegdota'.

Kako će se to odraziti na buduće naslove? Saznat ćemo s vremenom.