Nakon aplikacija SonoozeNews, SoundScriber i Emplio, mladi Dubrovčani Leo Starić, Lukša Jakobušić i Marjan Žitnik iz tvrtke Typing izlaze na tržište sa četvrtom mobilnom aplikacijom
Frames+ je njihova prva aplikacija s cijenom 0,99 dolara u kategoriji 'Foto&Video. Zasad je dostupna samo za iPhone.
Aplikacija omogućava snimanje selfija s tematskim unikatnim okvirima, koje je moguće dijeliti WhatsAppu, Viberu, Facebook Messengeru te Instagramu.
Sadrži niz raznovrsnih okvira - selfie, rođendan, Valentinovo, Nova godina, tulum, Noć vještica, turistički, glazbeni, horor, nogometni, kišni, ali i televizijskih serija, kao što su 'Igra prijestolja', 'Dr. House'...
'U posljednje vrijeme svjedočimo navali aplikacija za fotografiranje i selfije te sve veću integraciju mogućnosti za fotografiranje u messaging aplikacijama. Prvo je nastupio Instagram sa svojim filterima te su nakon toga Facebook, Viber i WhatsApp predstavili iste.
Pored toga, u njihovim nadogradnjama svjedočimo mnoštvu stickera i sličnih dodataka za uređivanje slika. Ono što je nama nedostajalo su personalizirani okviri koje možete fotografirati u posebnim prigodama. Zato smo napravili Frames+', kaže Marjan Žitnik, jedan od autora aplikacije koja je neki dan objavljena za operativni sustav iOS.
Za dizajn i razvoj aplikacije trebalo je 40 dana. Uz Jakobušića, Starića i Žitnika, u izradi je sudjelovala dizajnerica Diana Hlevnjak. Sve skupa razvili su vlastitim snagama i sami financirali.
Pokaže li se zanimanje za aplikacijom na iOS-u dovoljno velikim i ako se pokaže kako je aplikacija samoodrživa, napravit će i inačicu za Android, moguće i za druge platforme.
Okvire su osmišljavali na temelju nekih najzanimljivijih događaja poput blagdana te nekih na osobnoj razini, poput rođendana. Tu su i sezonski okviri za ljeto, proljeće, jesen i zimu.
Pored standardnih imaju i posebne, u kojima su korišteni motivi iz popularnih filmova i serija. Nisu nam htjeli otkriti kako su ishodovali prava za korištenje motiva popularnih televizijskih serija poput 'Igre prijestolja', pa možemo samo pretpostaviti kako su doista to uspješno riješili.
Nakon godinu dana, kaže Žitnik, bit će zadovoljni ako vide nekoga nepoznatog na ulici da se slika s njihovim okvirima te ako zarade dovoljno za daljni razvoj i dizajn novih okvira.