Ako ste često posjećivali YouTube, pripremite se na šok - od danas on za sve korisnike izgleda znatno ozbiljnije (da ne kažemo mračnije). Najviše promjena doživjela je naslovnica
Zadržan je čist i pregledan dizajn. No značajno su naglašene siva i crna, koje su korištene kao podloga novoj navigaciji, i zaglavlje središnjeg stupca.
Osnovna navigacija je promijenjena, tako da su sad pretplate, kategorije i drugi elementi u stupcu s lijeve strane. Stupac je prilično dugačak, ali moguće ga je smanjiti na samo četiri elementa.
Središnji stupac u početnom postavu zauzimaju prijedlozi YouTubea, ovisno o odabranoj kategoriji. U gornji desni kut smješten je prozor za video (može se očekivati da će biti korišten uglavnom u oglasne svrhe), a stupac ispod njega služi za izdvojene i istaknute video klipove.
Kad se logirate, u lijevom će vas stupcu dočekati pretplate, linkovi za povezivanje s korisničkim računima na društvenim mrežama G+ i Facebook, pregled kategorija, kao i na naslovnici te prijedlog kanala.
U vrhu desnog stupca su elementi vezani uz pregled i upravljanje vašim korisnički računom, a ponad njih je dugme za dodavanje novog kanala. U dnu stupca su prijedlozi za pretplatu na pojedine kanale, odabrani prema onome što često gledate.
Središnji stupac nudi kombinaciju uvida u sadržaj koji vaši kontakti dijele na društvenim mrežama
Sama stranica s videom nije značajno mijenjana. Izgledom sad više podsjeća na Gmail i G+, no zadržala je prijašnji raspored elemenata.
Novost je mogućnost odabira rezolucije putem predloženih formata ili unosom željenih parametara.
Za one koji uploadaju sadržaj, YouTube je pripremio različite opcije za stvaranje kanala, u skladu s nedavnim nadogradnjama za aplikaciju namijenjenu servisu Google TV, kao i unaprijed pripremljene obrasce za njihovo lakše kreiranje.
Koliko smo uspjeli primijetiti, servis je u cijelosti preveden na hrvatski.
Pogledajte kratki video s pregledom novosti i uputama: