Godine 2008. predsjednik SAD-a Barack Obama postavio je cilj da na američkim cestama do 2015. godine prometuje milijun električnih vozila, no prodaja tih vozila znatno je podbacila ciljeve, a lani je čak zabilježila pad u odnosu na prethodnu godinu
Obamina je administracija do danas potrošila milijarde dolara subvencija kako bi potaknula tržište električnih vozila. Subvencije su dobivali i kupci i proizvođači automobila. Usprkos tome, od tada je prodano samo 400.000 električnih vozila.
Prošle je godine prodaja pala šest posto u odnosu na godinu prije, na oko 115.000 vozila, iako su proizvođači nudili 30 električnih modela, često i uz velike popuste.
Mada prodaja tih vozila ne ide očekivanim tempom, auto industrija, u skladu s vladinom strategijom, nastavlja izbacivati nove modele, želeći ujedno pokazati i brigu za očuvanje okoliša.
Na prošlotjednom detroitskom auto showu, General Motors prikazao je novi električni Bolt, Ford je otkrio električnu inačicu Ford Fusiona, Fiat Chrysler također je predstavio svoj prvi hibrid, inačicu minivana Pacifica.
Prodaja električnih vozila lanjske je godine iznosila manje od jedan posto od ukupno prodanih 17,4 milijuna auta i kamiona, pokazuju podaci HybridCars.com i Baum&Associates, istraživačke tvrtke sa sjedištem u Michiganu.
Ti podaci ne uključuju prodaju prihvaćenijih i popularnijih hibrida, čiji se motori pokreću kombinacijom goriva i elektrike, poput Toyote Prius. No, i prodaja hibrida prošle je godine pala za 15 posto, na 384.000 vozila, i činila je samo 2,2 posto ukupne prodaje.
Glavne prepreke boljoj prodaji električnih vozila njihova je visoka cijena i mali doseg, kao i trenutačno niske cijene goriva, koje će, prema procjenama, ostati na niskim razinama još neko vrijeme.