WEBOO 2013

Utrošili ste u Google AdWords, a nema povrata. Što dalje?

28.05.2013 u 17:29

Bionic
Reading

Kako uspjeti s unosnom kampanjom, kako je optimizirati, zašto je optimizacija važna, na što obratiti pažnju prilikom optimizacije... Sve to i još ponešto moći ćete doznati 5. i 6. lipnja na konferenciji Weboo

Google AdWords je brz i jednostavan alat za fokusirano oglašavanje. Danas ga koriste i trebaju svi; male i srednje tvrtke, kao i megalomanske korporacije.

No ipak se događa da nakon uloženih sredstava ne dobivate ništa. Da bi AdWords postao ključno i unosno rješenje za vaš internetski marketing, potrebno je naučiti i ovladati njegovim upravljanjem.

Kako uspjeti s unosnom kampanjom, kako je optimizirati, zašto je optimizacija važna, na što obratiti pažnju prilikom optimizacije. Praktične upute i savjete o ovoj tematici, kao i o tematikama viralnog marketinga koji uz pomoć društvenih mreža povećava svjesnost o vašem brendu; inbound marketinga gdje kupac sam dolazi k vama te community managementu s pisanim i nepisanim pravilima u upravljanju profilima, poslušajte na konferenciji o internetskom marketingu - Weboo 2013 koja se održava za samo nekoliko dana, 5. lipnja (srijeda).

Zbog zanimljivosti i opsežnosti tematike, dvorana je gotovo popunjena, a da biste i vi bili dio ovog velikog eventa, prijavite se za konferenciju kupnjom svoje ulaznice!

Program konferencijeWeboo 2013 sastoji se od cjelodnevnih predavanja koja vode vrhunski stručnjaci koji će s vama podijeliti svoja znanja, iskustva, vještine i savjete. To su Elmira Majerić, Ana Klarić Kumer, Zvonimir Crnković, Saša Stanković, Simon Meglič, Tomaž Erjavec, Ilija Brajković

Nakon svakog predavanja u vruću, ali ugodnu fotelju našeg organizacijskog sponzora Meblo, BOO konferencije Weboo postavljat će pitanja kojih se publika nije sjetila ili nije usudila pitati predavače. BOO ima zadatak pozorno slušati svako predavanje te nakon njega, u suradnji s publikom, postaviti škakljiva pitanja iz upravo odslušanog predavanja.

U sklopu Web::Edukacije, drugog dana konferencije, 6. lipnja, očekuju vas četiri web-edukacije koje proširuju znanja s prvog dana konferencije s individualnim pristupom svakom polazniku i njegovom poslovanju:

Viralno, ali mejlom (viralni marketing, manji troškovi - bolja promocija, postizanje viralnog efekta putem email marketinga, primjeri uspješnih viralnih kampanja, izgrađivanje baze potencijalnih kupaca...).

Zaplovite optimizacijom i ne gubite kompas (online analitika, Google Analytics, eCommerce, ciljevi, konverzije, optimizacija weba, model atributa, first click, last click, multi-channel funnel...)

Nemojte trčati za kupcima, neka oni dođu k vama (kupci dolaze k vama i traže vaše usluge i proizvode, marketing s malo ulaganja, a jako puno kvalitetnih leadova, inbound marketing primjenjuje sve više tvrtki).

Community management iz kuta profesionalca (vođenje zajednice, upravljanje oglasima, organiziranje nagradnih natječaja, česte pogreške, primjeri uspješnih kampanja...). Edukacije se plaćaju, a održavamo ih u malim grupama te se zbog ograničenog broja mjesta prijavite odmah

Svakog sudionika konferencije s kupljenom ulaznicom za prvi dan, nagrađujemo jednom od četiri edukacije drugog dana konferencije po vlastitom izboru. Akcija vrijedi do 31. svibnja.

Ne zaboravite...

U sklopu Web::Edukacije upisali smo novu generaciju polaznika Web Marketing Akademije na kojoj je moguća kupnja pojedinačnih predmeta od kojih svaki traje deset školskih sati, a odvija se u dva dana: Web trgovina (e-commerce), Optimizacija web stranica za tražilice (SEO), Kontekstualno oglašavanje (SEM), Analiza web stranica (Google Analytics), Marketing društvenih medija (SMM), E-mail marketing (newsletter) te Web PR (online odnosi s javnošću).

Medijski pokrovitelji konferencije: Večernji list, Net.hr, Poslovni dnevnik, Business.hr, tportal.hr, Monitor.hr, Forum.hr, Idemvan.hr, Zimo.co, CISEx, Radio 101, VIDI.hr., Story.hr, Cosmopolitan.hr

Organizacijski sponzori: Manifest - design intelligence, Imperito, Media Zoom, službeni fotograf Goran Katić (Fotosvijet d.o.o.), Algebra, Ad Loomen i Meblo