YouTube očigledno nastoji svoje posjetitelje navući da uz njega provode puno više vremena, barem što se mobilne verzije tiče. Kako to misli postići? Ugradnjom opcije za chat uz koju prijateljima možete slati videe i onda o njima čavrljati
To znači da ćete nakon što pogledate neki slasni ili smiješni video odmah moći poslati link prijatelju koji je trenutno online, podijelivši s njime ili njom vaš nepokolebljivi i vrlo profinjeni ukus.
YouTube je oduvijek, podsjetimo, u centralnom fokusu imao video. Uz toliku hrpu novog materijala svaki dan, njegovi vlasnici iz Googlea pokušavaju olakšati pretvaranje nekih popularnijih u viralne. Najbolji način na koji to može učiniti je omogućiti korisnicima da svoja nova otkrića podijele sa istomišljenicima kroz vrlo jednostavan sustav za komunikaciju koji, eto, ne uključuje Facebook ili WhatsApp.
Čavrljajte i gledajte videe
Od danas svoje omiljene videe možete dijeliti izravno i unutar YouTubea, što je u principu Googleov glavni cilj.
Naravno, da stvari budu barem donekle zabavne, YouTube je uveo i opcije za slanje poruka koje aplikaciju učinkovito pretvaraju u kino s opcijom za čavrljanje. Ideja iza projekta je da korisnik dijeli videe sa priajteljima i onda ostane u aplikaciji razgovarajući o njemu. Kako stvari idu, njegov ili njezin sugovornik će vjerojatno poslati neki video nazad, što znači da Google i YouTube s time dobijaju pojačani promet, odnosno veću zaradu od reklama i ispipavanja vaših osobnih interesa.
Kako dijeliti?
Da biste podijelili video unutar YouTubea, kliknite na Share i nakon toga izaberite kontakt ili kontakte iz vaše knjižice s adresama. Svatko s kime ste podijelili video može ga pogledati u YouTube appu te razgovarati izravno s vama putem teksta i hrpe emojija.
Oni također mogu odgovoriti svojim videom ili vam dati 'srce' kao komentar na onaj koji ste im poslali. Drugim riječima - sve je vrlo, vrlo jednostavno. Naglasimo, doduše, da vas YouTube neće izbaciti iz aplikacije ako počnete razgovarati o drugim temama osim videa.
YouTube protiv svih ostalih
Koliko god se ovo činilo zgodnim, vodite računa da se radi o nekoj vrsti polu-mjere. Iako je opcija dijeljenja videa na YouTubeu super stvar, ona se ne može ni usporediti sa iskustvom posvećenog programa za čavrljanje. Ako YouTube u priču ne uvede neke divlje novitete koji će navući hrpu internauta da koriste njegov chat, cijeli plan mogao bi pasti u vodu.