Samsung Electronics nedavno je počeo program zamjene svih uređaja Galaxy Note 7 zbog mogućih problema s baterijom. Sreća u cijeloj priči je to da će oko 90 posto svih vlasnika ovih uređaja nastaviti koristiti zamjenski model, umjesto potpunog odustajanja od njega
Samsung navodi kako je u Singapuru, gdje je program zamjene uređaja počeo prije tek desetak dana, više od 80 posto kupaca zamijenilo svoje uređaje. U SAD-u i Južnoj Koreji stvari idu nešto sporijim tempom, gdje se zamijenilo 60 posto svih opozvanih uređaja.
'Prije otprilike tri tjedna, Samsung se obvezao globalnom programu zamjene za Galaxy Note7. Prošli tjedan, taj program je aktivan na većini tržišta i napredak je ohrabrujući', izjavio je DJ Koh, predsjednik Samsung Mobile Communicaions Businessa. 'Naš fokus je sada pobrinuti se da su svi potrebni uređaji zamijenjeni što je brže i učinkovitije moguće', dodao je, napomenuvši i kako su počašćeni odanosti svojih kupaca.
Samsung Electronics je počeo program zamjene i u Hrvatskoj, a u prodaji nove uređaje na većini EU tržišta valja očekivati do konca studenog. Zamijenjeni uređaji i noviteti će se od starih uređaja s potencijalno problematičnim baterijama razlikovati po oznaci, a usprkos potezu bez presedana, Samsung će nastaviti normalan plan i program reklamiranja svoje phablet perjanice. Analitičari očekuju kratkoročne financijske probleme zbog ovoga, no dugoročno gledano stvari će se sigurno popraviti. Istovremeno navode i kako je situacija po južnokorejskog diva mogla biti kudikamo gora, da su kojim slučajem odgađali program zamjene.