Hrvatski korisnici sada se mogu nadahnuti raznim filterima te slati svoje kreativno dorađene fotografije i video zapise izravno u chat
Rakuten Viber u aplikaciju je dodao filtre za proširenu stvarnost (AR). Aplikacija također predstavlja dodatni novitet – Bitmoji – personalizirane crtane verzije avatara koje se mogu dodati fotografijama i videozapisima u svrhu izradu naljepnica i emojija. Dodavanje filtra u Viber aplikaciju omogućeno je kroz globalno partnerstvo s tvrtkom Snap Inc., tvorcima Snapchata.
Korisnici Vibera od sad mogu koristiti portfelj kreativnih filtera koje će moći postaviti na fotografije i video snimke, slati prijateljima na Viberu putem chata ili objavljivati na drugim platformama. Filtri koji su sebi sadrže objekte proširene stvarnosti reagiraju na oponašanje pokreta – korisnici se mogu nasmiješiti ili namignuti, a filter će ponoviti pokrete njihovog lica.
Viber će ponuditi širok raspon mogućnosti dizajna, uključujući:
- Filtere koji dodaju predmete i teksture licu, dijelovima tijela ili pozadini - perje, šeširi, tetovaže, slikanje, grafika itd.
- Realne beauty filtere koji mijenjaju boju kože, dodaju šminku ili sjaj, mijenjaju frizuru.
- Filtere koje potpuno mijenjaju izgled - na primjer, sa životinjama.
- Gamifikacijske filtere s proširenom stvarnošću, gdje će korisnici morati dovršiti određene zadatke ili igru.
Viber u aplikaciji trenutno nudi nešto više od 30 filtera, a uskoro bi im se mogao pridružiti i lokalno relevantan sadržaj. Tako će uskoro biti dodani neki filtri posebno izrađeni za hrvatske korisnike. Primjerice, za početak školske godine učenici se mogu zabaviti nasumičnim generiranjem svojih budućih zanimanja. Prateći lokalne novitete, također je u planu i filtar s državnom zastavom koji će razveseliti sve ljubitelje sporta. Viber planira dodati čak 300 filtera do kraja 2021. godine, a noviteti će se pojavljivati na mjesečnoj bazi.
'Tijekom prošle godine komunikacija u cijelom svijetu premjestila se online, pa se pojavila i potreba za izražavanjem. Viber je jedna od najpopularnijih komunikacijskih platformi u Hrvatskoj i želimo osnažiti svakoga da oslobodi svoj kreativni potencijal najboljom tehnologijom AR-filteraa. Pružanje mogućnosti AR-a na fotografijama i videozapisima zasigurno će obogatiti sve osobne razgovore, potaknuti kreativnost i dodatno će zbližiti ljude', izjavio je Atanas Raykov, viši direktor EMENA regije, Rakuten Viber.
Zainteresirane tvrtke će također moći na Viber dodati brandirane filtere. WWF, FC Barcelona i WHO među prvim su partnerima u Viberu koji su dodali svoje filtere, a u budućnosti će aplikacija uključivati i filtere izrađene od strane hrvatskih partnera.