U popularnoj aplikaciji moguće je prodavati i plaćati proizvode bez napuštanja te platforme. Trgovci će Instagramu davati dio prihoda od prodaje kao naknadu
Prije godinu dana u aplikaciji Instagram omogućene su 'trgovačke' objave. Ako ste pratili brendove kao što su Zara, moguće je kako bi vam bila prikazana objava s njihovom movom majcom (djelomično brendirani sadržaj, djelomično oglas) s oznakom (tagom) u kojoj su navedeni naziv i cijena artikla.
DRUŠTVENE MREŽE
Svakako isprobajte ove korisne značajke Instagrama
Također je uveden i tab Explore, kao zaseban prostor namijenjen kupovini u kojem su prikazani oglasi brendova koje pratite na Instagramu, kao i onih za koje algoritam te aplikacije procijeni kako bi vam mogli biti zanimljivi, temeljem načina na koji surfate webom. Kucnete li na objavu dobit ćete više pojedinosti o proizvodu ponuđenom na prodaju, s cijenom i poveznicom koja vodi do trgovine gdje ga možete kupiti.
Prema Instagramovim podacima, više od 130 milijuna ljudi svakog mjeseca kucne na oznake i objave brendova. Novom značajkom omogućena je prodaja izravno u toj aplikaciji, umjesto odlaska na web stranicu brenda.
Isprva će tim putem svoje proizvode nuditi 20 trgovačkih partnera, među kojima su Nike, Burberry i Uniqlo, kao i nekoliko internetskih brendova kao što su Kylie Cosmetics, Outdoor Voices i Warby Parker. S vremenom bi se trebalo uključiti više partnera.
Svi će Instagramu davati dio prihoda ostvarenih prodajom kao naknadu za korištenje platforme. Nije poznato koliko će ta naknada iznositi, piše Wired.