Na kinesku aplikaciju za kratke video zapise korisnici prosječno troše tek nešto manje od cijelog jednog dana mjesečno
Prema podacima iz izvješća Digital 2023 Global Overview, WhatsApp je trenutno najpopularnija platforma među korisnicima društvenih medija.
Ta aplikacija za razmjenu poruka s više od dvije milijarde mjesečno aktivnih korisnika bila je treća po broju preuzimanja u 2022. godini. Dosad ih je skupila više od 420 milijuna.
Facebook i YouTube imaju više mjesečno aktivnih korisnika od nje, ali blizu 16 posto korisnika društvenih medija obuhvaćenih istraživanjem i starih između 16 i 64 godine navelo je kako je WhatsApp njihova omiljena platforma.
Na drugom mjestu je Instagram, s udjelom od 14,3 posto, tek za 0,1 posto većim nego Facebook, koji je na trećem mjestu.
Četvrtu poziciju zauzeo je kineski WeChat s 12,1 posto, gotovo dvostruko više nego TikTok, koji je na petom mjestu. Iza njih su Twitter i Facebookov Messenger, s udjelima od 3,4, odnosno 2,6 posto. Na začelju je Linkedin, za koji se opredijelilo 0,9 posto ispitanika.
Istraživanje je također pokazalo kako su tijekom prošle godine korisnici uređaja s operativnim sustavom Android mjesečno prosječno proveli 17 sati i 20 minuta koristeći WhatsApp.
Taj je broj za 6,7 posto manji nego 2021. godine. Među velikim aplikacijama WhatsApp je jedina koja je zabilježila takav pad.
S druge strane, TikTok je nedodirljivi šampion u toj kategoriji. Korisnici su mjesečno proveli prosječno 23 sata i 28 minuta koristeći ga, što je za blizu petine više nego godinu dana prije.
Slijedi Facebook s 19 sati i 43 minuta, dok je iza WhatsAppa Instagram s 12 sati. Najveći rast u odnosu na 2021. godinu zabilježio je Telegram - korisnici Androida na njega su potrošili skoro četiri sata mjesečno, za 33 posto više.