Od akvizicije do danas popularna je platforma izgubila na vrijednosti više od 20 milijardi američkih dolara
Twitter vrijedi više nego upola manje nego što je Elon Musk prije šest mjeseci platio za njega.
Od akvizicije do danas popularna je platforma izgubila na vrijednosti više od 20 milijardi američkih dolara, prema podacima iz memoranduma koji je procurio u medije, a kojeg je Musk uputio zaposlenicima.
Do pada vrijednosti došlo je nakon burnog preuzimanja. Nekoliko velikih oglašivača je napustilo Twitter, investicijska tvrtka Fidelity (koja je financirala akviziciju) smanjila je vrijednost svog udjela za 56 posto.
Nova procjena vrijednosti temelji se na Muskovoj ponudi dionica s odgodom mogućnosti prodaje, kakve se obično nudi zaposlenicima kao poticaj. Konkretno, ove je dionice moguće prodati svakih šest mjeseci, temeljem procjene treće strane.
Musk je u memorandumu također naveo kako bi Twitter, usprkos drastičnom smanjenju broja zaposlenih (s oko 7.500 na 2.000), mogao ostati bez novca za otprilike četiri mjeseca.
Ipak, Musk je i dalje optimističan. Istaknuo je kako vidi jasan (iako težak) put do tržišne vrijednosti tvrtke veće od 250 mlrd. USD, odnosno desetak puta više nego sad.
Kako bi ostvario taj cilj, čini se kako je spreman koristiti isti model kao i za SpaceX, prema kojem zaposlenici mogu tvrtci prodati dionice nazad, piše Guardian.