Globalno popularna aplikacija za čavrljanje do nedavno je bila oslobođena reklama, no i tome bi uskoro mogao doći kraj
Najnovije vijesti stižu od samog vrha Facebooka. Uvođenje reklama u WhatsApp potvrdio je i njegov izvršni predsjednik Chris Daniels.
Prema službenom glasilu, oglasi neće stići u same razgovore, već u WhatsApp Statuse. Reklame će, nada se Facebook, kompanijama pružiti priliku da dopru do većeg broja korisnika. Facebook, doduše, još nema konkretan datum uvođenja reklama, no uvjereni smo da je on više-manje neminovan.
WhatsApp se mijenja
Poznata aplikacija nakon odlaska njezinih tvoraca sve više prihvaća modus operandi ostatka Facebooka, što znači da je WhatsApp, aplikacija koju koristi oko milijardu i pol korisnika, osuđena na sličnu sudbinu kao i ostatak Zuckerbergove reklamne mašinerije.
Jedina olakotna okolnost vezana uz ove promjene je što će se reklame naseliti u Statuse, značajku koju većina korisnika WhatsAppa ne koristi.
TEHNO SAVJETI