Era prijenosnog PC gejminga je u usponu i Microsoft želi svoj komad kolača
Godinama kruže glasine da Xbox radi na prijenosnoj konzoli za PC igre, a u srijedu je direktor Microsoft Gaminga, Phil Spencer, potvrdio je razvoj zbilja u tijeku, iako se čini da je izlazak ovakvog uređaja još uvijek nekoliko godina ispred nas.
U intervjuu za Bloomberg, Spencer je komentirao sve veći interes za PC gaming uređaje, rekavši: 'Postoji očekivanje da bismo mogli napraviti nešto u toj kategoriji.' Dodao je da tvrtka trenutno radi na prototipovima, no da gotov proizvod još nije blizu lansiranja. Također, Spencer je istaknuo da bi se planovi mogli promijeniti ako dođe do promjena na tržištu, piše Kotaku.
U posljednjih su nekoliko godina prijenosne konzole poput Nintendo Switcha, Valve Steam Decka, te Asus ROG Allyja privukle veliku pažnju igrača. Asusov uređaj, primjerice, ima blisku suradnju s Microsoftom putem Game Pass usluge i drugih funkcionalnosti vezanih uz Windows igre. Uz sve to, na horizontu je i izlazak Switcha 2.
Microsoftova ideja o prijenosnoj konzoli dolazi u trenutku kada tvrtka sve više prelazi granice vlastitih Xbox Series X/S konzola, pokušavajući doći do većeg broja igrača putem cloud gaminga na mobilnim uređajima te proširiti PC gejming bazu kroz pretplatničku uslugu Game Pass.
Iako su fanovi Xboxa zainteresirani za ovakav uređaj, još uvijek je nejasno što bi takva konzola donijela što već nije prisutno na tržištu, kojeg pokriva Steam Deck, ROG Ally ili Switch. Ipak, Spencerov entuzijazam oko otvorenih platformi nagovješta da Microsoft vidi budućnost u uređajima koji korisnicima i kreatorima daju veću slobodu izbora.
Microsoft je prije nekoliko godina također radio na uređaju za streamanje Xbox igara putem TV-a, no umjesto toga su odlučili surađivati izravno s proizvođačima pametnih televizora kako bi funkcionalnost Game Passa integrirali bez potrebe za konzolom.
Phil Spencer je optimističan prema budućnosti otvorenih platformi: 'Mislim da lopta ide u pravom smjeru. Također vjerujem da je ideja o otvorenim platformama - gdje korisnici i kreatori imaju više izbora - sve ostvarivija'.