Kako bi porekli glasine da nedovoljno plaćaju glazbenike, vlasnici YouTubea odlučili su najžešće obožavatelje glazbe zasipavati reklamama - sve dok ne kupe pretplatu
YouTube uskoro planira povećati broj reklama kada gledate glazbene spotove, a razlog tome je uvjeriti više od milijardu korisnika da razmisle o novoj vrsti pretplate koju stranica uskoro planira uvesti, izvještava Bloomberg.
Razlog ovome su korisnici koji YouTube koriste kao izvor glazbe, odnosno oni koji YouTube slušaju jako dugo. Upravo oni susretat će se sa sve većim brojem reklama. Lyor Cohen, glavni YouTubeov glavni čovjek za glazbene sadržaje naglasio je da 'nitko neće htjeti slušati reklame nakon što pogledaju spot svoje omiljene grupe'.
Po uzoru na Apple i Spotify
Cohen nastoji dokazati kako je YouTube u cijelosti posvećen ideji da korisnici koji slušaju glazbu jednostavno moraju platiti više, a razlog tome je glazbena industrija koja Google već dulje vrijeme optužuje zbog videa koji krše autorska prava te autorima glazbe i izdavačkim kompanijama ne daju prikladni udio u zaradi.
YouTube tako planira uvesti svojevrsnu protutežu sve većem utjecaju Spotify Technologyja i Applea koji trenutno vode po broju online glazbenih servisa te sukladno tome ostvaruju vrlo veliku dobit. YouTube je prošle godine zaradio oko 10 milijardi dolara, s time da velika većina tog iznosa stigla iz reklama. Dodamo li ovome potencijalnu pretplatu, zarada bi mogla biti još veća.
za mobitel i tablet
Uz ovih 10 trikova vaš će vam Android biti još draži
Kulturni pomak
Ovo je, što god Google napravio, vrlo radikalni potez za web stranicu koja je oduvijek bila besplatna. Uvođenje glazbene pretplate će donijeti zaradu, no sigurno neće dobro rezonirati sa slušateljima koji su navikli na nešto 'jeftiniju' uslugu.
Koliko se ovaj podvig Googleu i YouTubeu na kraju dana isplati saznat ćemo kada kompanija najavljenu pretplatu konačno i uvede.