Google planira povećati posjećenost svog video servisa YouTube ponudom kompletnih filmova iz produkcije Sonyjevih studija
Google je godinama pod velikim pritiskom udruga za zaštitu autorskih prava zbog čega redovito pročišćava svoj video servis YouTube od sadržaja koji nije distribuiran strogo po zakonu. U prvoj fazi bili su uklonjeni filmovi, a sada se uklanjaju i audio sadržaji. Sasvim je logično da tim koracima YouTube gubi na relevantnosti, jer ipak više korisnika želi pogledati film ili glazbeni spot, nego snimku nečije mačke kako hvata svoj rep.
Upravo zato Google je započeo pregovore sa Sonyjem koji bi mogli rezultirati ponudom cjelovečernjih filmova na YouTubeu. Isti taj dogovor koristio bi i Sonyju, jer sve više izdavača ulazi u posao online distribucije video sadržaja. Zarada bi se trebala ostvariti reklamama i podijeliti između partnera. Postavlja se pitanje može li zarada od oglasa koji se otvaraju sa stranicom biti dovoljna za distribuciju jednog skupog filma besplatno. Odgovor je da vjerojatno ne može, barem ne za sada, međutim i Sony i Google znaju da bi u budućnosti takav način distribucije filmova mogao dominirati tržištem i da sada treba zauzeti pozicije.
Zbog navedenog razloga, vjerojatno je to da će i Google i Sony biti spremni na manju zaradu, pa možda u prvo vrijeme i na izostanak zarade, da bi u budućnosti mogli imati bolje mjesto na tržištu. Zato vjerojatno tvrtke neće korisnicima YouTubea ponuditi cijelu Sonyjevu videoteku, već određen broj naslova.