Paljenje motora automobila pri niskim temperaturama predstavlja velik napor; pogledajte kako to rješavaju modeli ovih proizvođača na ekstremno niskim temperaturama
Paljenje automobila kad je hladno predstavlja velik napor za motor i pripadajuće sklopove.
Možete to vidjeti i kod nas kad temperature padnu ispod minut deset, kao da prilikom paljenja vašem automobilu treba djelić sekunde dulje nego inače.
Naravno, razlog tome je to što je sve okovano ledom te je normalna procedura teža za automobil.
Sad pogledajte kako je to kod dizelaša na ekstremno niskim temperaturama kao što su one u Rusiji ili Kanadi, čak i do -40 stupnjeva Celzijevih.
Neki vozači su se ipak odlučili malo pomoći s dodatno ugrađenim grijačima za interijer Webasto, dok neki na svom vozilu imaju ugrađene grijače motora koji im malo pomažu. Međutim, svima je zajedničko paljenje uz muku.
Ovakve su situacije razlog zbog kojeg na nekim dijelovima planete Zemlje, posebno u Rusiji, u zabačenijim krajevima motore tijekom zime niti ne gase, jer su male šanse da ih ponovno upale do proljeća, a pomoć je daleko i do nje se teško dolazi kad vam se vozilo smrzne.