Između 2014. i 2018. godine broj ozljeda vezanih uz električne skutere u SAD-u porastao je s 4.500 na blizu 15.000 godišnje.Više od dvije trećine ozljeda zabilježeno je u gradovima
Od blizu 15 tisuća ozljeda vezanih uz korištenje električnih skutera u Sjedinjenim Državama tijekom 2018. godine više od trećine pretrpjele su osobe u dobnoj skupini između 18 i 34 godine, koje kolokvijalno često nazivam milenijalcima.
Između 2014. i 2018. godine broj takvih ozljeda porastao je s 4.500 na blizu 15.000 godišnje.Više od dvije trećine ozljeda zabilježeno je u gradovima, pokazali su rezultati nedavno provedenog istraživanja.
Uzme li se u obzir to što tvrtke kao što su Lime, Bird, Uber i Lyft nude najam električnih skutera u gradovima kao što su Los Angeles i San Francisco, rezultati istraživanja nisu naročito iznenađujući.
CES 2020.
Dostavljači toaletnog papira, ljubavni roboti, pametne pelene i jastuci protiv hrkanja: Na CES-u se nađe i korisnih izuma
Primarne ciljane skupine tih tvrtki su mladi profesionalci u urbanim okruženjima. Nijedna od navedenih tvrtki ne nudi i zaštitne kacige uz skutere, iako od vozača zahtjevaju nošenje zaštitne opreme, a njihove aplikacije upućuju ih na korištenje biciklističkih staza umjesto pločnika.
Ali, malo vozača doista koristi kacige, dok su zaštićene biciklističke staze razmjerno rijetke. Stoga je vožnja električnim skuterima i dalje je prilično opasna, bez obzira na zakone i prometna pravila.
Sami skuteri praktično ne nude nikakvu spomena vrijednu zaštitu, naročito kad se vozači kreću uz automobile, kamione i autobuse na gradskim cestama. Zbog toga brojni vozači koriste pločnike, čime pješake izlažu riziku sudara, piše Business Insider.