Spoj domaćih stručnjaka i lijepih cesta s izvrsnim panoramama privukao je stranu kompaniju
Globalna reklama ‘The Flying Passenger’ drugi je oglas takve vrste koji je Volvo Trucks odlučio snimiti u Hrvatskoj.
Lidija Supek, voditeljica marketinga i komunikacija za Volvo Trucks u Hrvatskoj, rekla nam je da su naše ceste bile jedan od faktora, kao i atraktivna panorama koja dosta toga može pokazati uz lijepe krajolike.
Supek dodaje kako su u Hrvatskoj i fenomenalni vremenski uvjeti, kao i vrhunski stručnjaci koji su pomagali u snimanju filma, što uključuje djelatnike iz Volvo Trucksa Hrvatska, te je tom prilikom posebno istaknula djelatnike njihovog centra u Splitu koji dobro znaju kako kamion održati u najboljoj formi.
Volvo Trucks je 2012. godine objavio prvi takav film pod imenom 'Ballerina stunt', snimljen u Hrvatskoj, a u njemu je na zabavan način prikazao preciznost upravljanja i mogućnost kontrole tada novog kamiona Volvo FH. Taj se oglas vrlo brzo proširio internetom i bio je prvijenac takvog vida komunikacije s javnosti u kamionskoj industriji, ali i šire.
Uslijedila je serija raznih filmova, od kojih je najpoznatiji 'The Epic Split' s Jeanom Claudeom van Dammeom, film koji je postigao golem uspjeh s čak 85 milijuna prikaza na YouTubeu i osvojio mnoge nagrade, kao i lanjski Grand Prix u Cannesu na sajmu marketinške industrije.