Peugeot je najavio sudjelovanje na reliju Dakar 2015, a kako ondje ne bi prošli neopaženo, Francuzi su izradili jedan od najinteresantnijih trkaćih automobila koje smo vidjeli u posljednje vrijeme
Šatro zasnovan na 2008-ici, s kojom osim kakve-takve vizualne sličnosti ne dijeli praktički ništa, ovo čudo pokreće središnje smješten V6 biturbo dizelaš sa 340 KS. Snaga se, pazite ovo, prenosi isključivo na stražnje kotače, što 2008 DKR vjerojatno čini najzabavnijim terencem ikad.
Francuzi su se za ovakvu arhitekturu, umjesto integralnog pogona, odlučili zbog pravila koja automobilima s pogonom na jedan par kotača omogućavaju da budu lakša i koriste veće gume.
Hod amortizera zato iznosi 460 mm umjesto ‘svega’ 250 mm, a 2008 DKR-ovi pneumatici mogu se napuhavati i ispuhavati daljinski. ‘Može se praktički penjati po vertikalnim zidovima’ rekao je Peugeotov voditelj projekta Jean-Christophe Pallier.
Pogledajte video i bit će vam jasno zašto tako silno želimo da ga Francuzi ponude tržištu.