Dobar dio Appleovih proizvoda dizajniran je tako da se svidi Kinezima. Ovo je otkrio čelnik kompanije Tim Cook, u nedavnom razgovoru za kinesko izdanje Bloomberg Businessweeka
Cook je posebno ciljao na to koliko je Kina zapravo bitno tržište za Apple te su u Cupertinu vodili velikog računa o tom da se njihovi proizvodi svide Kinezima. To uključuje i odabir boja kućišta, poput 'zlatnog' iPhonea. Šire područje Kine (što uključuje Tajvan i Hong Kong), postalo je drugo najveće tržište za Apple. Od posebnog je značaja i zbog borbe s konkurencijom poput kineskog Xiaomija ili južnokorejskog Samsunga.
Appleov čelnik je prošli mjesec posjetio Kinu te otkrio još nekoliko detalja, poput toga da je zanimanje developera za nosivi gadget Watch kudikamo veće nego je to bilo za prve verzije iPhonea i iPada. Developeri tako rade na više od 3.500 aplikacija za Watch, dok su za iPhone 2008. radili na kakvih 500 aplikacija.