Direktor najveće društvene mreže na svijetu Mark Zuckerberg prošlog mjeseca potpisao je provođenje projekta Amplify koji bi putem elektroničkih medija trebao popraviti narušen imidž Facebooka
Mark Zuckerberg potpisao je novu direktivu pod imenom 'Project Amplify' kako bi u Facebookovu News Feedu korisnicima pokazao društvenu mrežu u pozitivnom svjetlu - piše u najnovijem izvješću New York Timesa.
Dio sadržaja koji promovira Facebook djelo je same te društvene mreže te služi za poboljšanje imidža kompanije pred njezinih tri milijarde korisnika diljem svijeta. Inicijativa je predložena na sastanku u siječnju, kad su glavni ljudi kompanije odlučili poboljšati javno mišljenje o Facebooku. Jedan od prisutnih komentirao je New York Timesu da se nekolicina izvršnih direktora 'šokirala' tim prijedlogom.
Ofenzivna strategija uključuje promjenu naracije koja bi Zuckerberga polako udaljila od brojnih skandala, poput dozvole pristupa korisničkim podacima, skrivanja negativnih izvješća o sadržajima i povećavanja vlastitih reklama kako bi se reklamirao brend. Facebook i Zuckerberga već godinama se optužuje zbog nesavjesnog odnosa prema korisničkoj privatnosti, kao i neprikladnih reakcija na sve veću količinu govora mržnje na platformi.
Project Amplify uključio je pet osoba - izvršne direktore u marketingu, komunikaciji i odjelu za integritet, uz voditelja marketinga Alexa Schultza, a svi su oni radili na rebrandingu Facebookova imidža. Izvori naglašavaju da je sve operacije na koncu nadgledao sam Zuckerberg.
Nema isprika
Grupa je nakon toga raspravljala o tome kako koristiti News Feed za širenje pozitivnih vijesti o kompaniji i sadržaja koji hvali Facebook, da bi nakon toga došli do definicije priče koja promovira Zuckerbergovu društvenu mrežu. Također su raspravljali o tome bi li se direktori Facebooka trebali puno rjeđe ispričavati sanirajući krize u polju odnosa s javnošću.
Zuckerberg, koji se 2020. našao pod paljbom zbog širenja dezinformacija na platformi, odlučio se u javnosti prikazati kao inovator. Kompanijin komunikacijski tim stvorio je strategiju koja će se usredotočiti na njegove objave i pojavljivanje u medijima s temom novih proizvoda i ciljem zakopavanja negativnog sadržaja koji ga veže uz hrpu skandala.
Facebook se, prenosi The Wrap, nedavno također suočio s nizom tekstova Wall Street Journala, a koji je razotkrio da kompanija skriva interno istraživanje o mentalnom zdravlju tinejdžera i dezinformacijama te javnosti objavljuje poluistine o rasponu negativnog utjecaja mreže na živote ljudi.