Tvorci nesuđene igre o Abrahamu tuže samog Nečastivog kao glavni razlog zbog kojeg je igra propala
Biti nezavisni developer ponekad je dosta težak posao. Pogotovo ako radite na igrama koje mnogi mogu shvatiti krivo. Ili u ovom slučaju, nezanimljivima. Bible Chronicles: Call of Abraham nezavisna je igra koja je na Kickstarteru sakupila tek desetinu očekivanih 100.000 dolara. Prema autoru intervjua koji se je od developera nakon pitanja o "razlogu propasti projekta" do danas nasluša zaista svega, Phoenix Interactive Studios imaju najvećeg neprijatelja ikad - samog vraga. Prema Richardu Gaeti, suosnivaču firme, ne postoji sumnja da je sam đava imao utjecaj na propast ove inače fantastične igre. Igru su napuštali potencijalni investitori, suradnici, pa čak i velik broj potencijalnih kupaca. "A svi znamo da Nečastivi ima posla s time", tvrdi Gaeta.
Call of Abraham trebala je biti RPG igra temeljena na činjenicama navedenima u Bibliji. Napominjemo, igra ne tretira citate iz spomenute knjige kao metafore, već kao doslovni tijek događaja. Teške odluke koje je Abraham morao donositi, mogli su donositi i igrači koju bi ovo zaigrali. Međutim, GTA je uspio, a CoA nije, što je malo tužno. Ovaj zanimljivi intervju objavljen na Polygonu na lijep način opisuje mentalni sklop ljudi koji rade na ovom naslovu i iskreno, nekako mi se čini kako njima izrada ove igre nije samo cilj, već dijelom i misija.
Borba u ovoj igri ponekad zna biti dosta intenzivna.