Quantic Dream jučer je na Tribeca Film Festivalu prikazao svoj najnoviji projekt koji bi mogao biti jedan od najvjernijih spojeva filma i igre u povijesti gaminga
Francuski razvojni studio 'Quantic Dream' postao je poznat po stalnim pokušajima da što više približi kategoriju filma i igre. Fahrenheit i Heavy Rain bili su na dobrom tragu iako je uvijek patila ona strana iskustva bliska igrama. Unatoč uspjehu te su igre stoga naišle i na brojne negativne kritike.
Hoće li tako biti i s Beyond: Two Souls vidjeti ćemo 8. listopada kada će se igra ekskluzivno pojaviti na PlayStation 3 platformi. Koliko je pak Quantic ozbiljan po pitanju ovoga naslova govori i činjenica da su se uspjeli progurati igru na prestižni Tribeca Film Festival gdje su prikazali trailer koji možete vidjeti niže, ali i više od 30-ak minuta gameplaya;
Zbog sudjelovanja na festivalu Quantic Dream i Sony festivalu su morali dostaviti i scenarij za igru koji je ispisan na punih dvije tisuće stranica. Na samom početku scenarija David Page, autor igre ispisao je: 'Prosječni filmski scenarij ima stotinu stranica. S obzirom da ima dvije tisuće stranica, ovo nije prosječni filmski scenarij.'