Iako su u tučnjavi u Kistanjama, u kojoj su sudjelovali bogoslovi iz manastira Krka i njihovi vršnjaci, Hrvati naseljeni s Kosova, lakše ozlijeđena i dva mladića s 'hrvatske strane', policija neće za nanošenje ozljeda teretiti nijednog bogoslova iz manastira Krka
Marica Kosor iz šibenske policije rekla je kako policija ne svrstava osumnjičenike na jednu i drugu stranu već provodi istragu neovisno. U ovoj su utvrdili nanošenje teške i lakih ozljeda, te protiv sedmorice, za koje su utvrdili da su napadači, podnijeli kaznene prijave.
Osumnjičenici su pušteni da se brane sa slobode uz mjere opreza: zabrane približavanja manastiru Krka na jedan kilometar i oštećenicima na 100 metara. Ipak, čini se da ni svi napadnuti bogoslovi nisu 'božje ovčice', odnosno mladići miroljubiva mentaliteta, kako ih je nazvao episkop dalmatinski Fotije.
Osmorica napadnutih (sedmorica mladića su iz Republike Srpske, a jedan iz Srbije) imaju otvorene profile na Facebooku, a neki od njih otvoreno žale za Velikom Srbijom, SAO Krajinom i fanovi su ratnih zločinaca Šešelja i Mladića.
Tako Momir Đ. Na svojem profilu dijeli spotove 'Zvone zvona Crkve koridora' te skandiranje navijačke skupine Lešinari u kojima se veliča Ratko Mladić, te stihove pjesme 'Na planini Jelici sastali se svi četnici', piše Jutarnji list
'Da se Dražin barjak vije, ne bi bilo Albanije', smatra Momir očito aludirajući na četničkog vođu Dražu Mihajlovića, dok fotografiju na kojoj su zapaljene albanska i zastava EU komentira: 'Zaista lijepo gore'.
Momir ksenofobiju izražava i prema osobama homoseksualnih sklonosti. Vidi se to po njegovom komentaru: 'Šta imate protiv gej parade? Pa ovako, imamo: palice, lanci, motke, kamenje'.
On smatra da bi Srbija trebala postojati 'od Kistanja do Kosova' te da bi Republici Srpskoj trebalo pripojiti Drvar, Grahovo, Glamoč i Petrovac. Iako budući svećenik, Momir je 'lajkao' fotografiju AK47, oružja poznatijeg po imenu Kalašnjikov. Njegov profil naprasno je u utorak oko 11.15 sati ugašen. Momirovog kolegu bogoslova Nikolu S. zanimaju pištolji, on "lajka" pet najjačih psovki, a voli i Šešelja, Mladića i Karadžića.
Milan S., kojemu je u napadu u nedjelju slomljen nos, voli Baju Malog Knindžu, za sebe kaže da nije Bosanac već Srbin iz Republike Srpske, Šešeljevac i ljubitelj Srpske radikalne stranke. Bojan M. je za ujedinjenje Srbije i Republike Srpske, ali i jedan od '50 tisuća onih koji bi voljeli da danas postoji Republika Srpska Krajina'.
'Za to ne znam, vjerujte. Osobno sam protiv toga, tih društvenih mreža, nisam upućen, znam samo koristiti telefon i mobitel. Rekao sam im da ne idu na te mreže jer to odvlači mlade ljude. Sada će se tražiti tko zna što, pokušavat će se opravdavati ovaj napad', komentirao je episkop Fotije.
'Da sam imao uvid u njihovo pisanje, ja bih ih savjetovao. Mi bismo trebali pisati o vjeri i učenju crkve, to je naš svijet', kaže episkop Fotije.