Sudeći po količini nasilja u igri i olova koje ćete morati potrošiti na zlikovce prije nego što poljube tlo, slobodno možemo reći da Bulletstorm definitivno opravdava svoj naslov
Zajednički projekt na kojem rade dvije programerske kuće People Can Fly i Epic Games (poznate po serijalu Gears of War) luda je pucačina iz prvog lica nazvana Bulletstorm. Festival krvoprolića koji je prisutan u ovom naslovu definitivno će imati oznaku 'za starije od osamnaest' zbog svog eksplicitnog i krvavog sadržaja koji ohrabruje igrače na mučenje protivnika prije nego što ih zauvijek riješite njihovih muka.
Bulletstorm kombinira dva već provjerena i iskušana gameplay elementa koje je on iskoristio za dosad još neviđeni efekt. Prvi element je špaga s kojom možemo protivnike privlačiti prema sebi, dok je drugi element dobri stari slow motion. Just Cause 2 je nedavno dokazao koliko volimo koristiti uže kako bismo došli do nekog nepristupačnog mjesta ili kako bismo privukli protivnike, dok je s druge strane hrpa igara nakon famoznog Maxa Paynea ubacila neku svoju verziju bullet timea u gameplay. Razlika između spomenutih igara i Bulletstorma je ta što je potonji te elemente iskoristio na nešto drukčiji način. Nauštrb brzog i efikasnog eliminiranja protivnika, ovaj naslov nam je ponudio nešto drugo. Ponudio nam je šansu da se prvo 'poigramo' s protivnicima prije nego što ih naposljetku skončamo pomoću našeg nabrijanog oružja.
Svako dostupno oružje u igri je ujedno i veliko i moćno tako da ćete se ponekad osjećati prilično nepobjedivo s takvom količinom snage prisutne u vašim rukama. Ali upravo je u tome poanta ovog naslova. Pucati po neprijateljima je za obične gubitnike, ali održati ih na životu što duže prije nego što im zadate smrtonosni udarac je ono što se cijeni. Tu dolazimo do užeta koje će nam u tome vrlo dobro doći jer ćemo pomoću njega privlačiti protivnike. Oni će nam se u tom trenutku približavati u slow motionu, a nama će se ponuditi dvije opcije. Možemo njihova bespomoćna plutajuća tijela izrešetati našom zvijeri od oružja ili ih možemo dočekati na jedan lijepi volej nogom kojeg se ne bi posramio ni Roberto Carlos! Koji god način odaberete i jedan i drugi pričinjavaju vrlo zadovoljavajući osjećaj.
Ali to nije sve! Sve dok jadnici još uvijek plutaju zrakom udaljavajući se od vas zbog udarca, vaš posao još nije gotov. Možda ih želite još malo rešetati ili ih ponovo privući vašim lasom kako bi još jednom proživjeli istu navalu serotonina koji se slio u vašem mozak. Nema problema. Te radnje možete vršiti sve do završnog udarca kada će se njihovo tijelo doslovno raspasti ostavljajući unutarnje organe razasutim unaokolo. O detaljima neću jer sam nedavno jeo. Naravski, miksanjem različitih metoda s kojima ćete vršiti egzekucije protivnika je ne samo vrlo zabavno, već će vam se i otvarati nove, dotad zaključane metode koje ćete dočekivati s osmijehom na licu.
Sve to potkrijepljeno je i izvrsnim kontrolama kojima vrlo fluidno možemo mijenjati oružja, a istodobno izvoditi razne comboe. Programeri su očito htjeli napraviti da se sve izvodi tako jednostavno, a da u isto vrijeme izgleda vrlo impresivno. Tamanjenje gadova ne morate vršiti samo pomoću vašeg oružja, već za tu radnju možete koristiti i igrin okoliš koji je jako pogodan za takvu vrstu eksperimentiranja. Grafički aspekt igre iako izgleda totalno nabrijano možda se neće svima svidjeti zbog specifičnog vizualnog identiteta. Zamislite si nešto između Borderlandsa i Timesplittersa – futurističko sci-fi okruženje.
Priča igre je prilično jednostavna. Vi igrate u ulozi Graysona Hunta, nekadašnjeg pripadnika bande plaćenika zvanih Dead Echo. Sa svojom partnericom Ishi Satom, Grayson se nađe zarobljen na jednom otoku u društvu kreatura i mutanata koji jako vole jesti ljudsko meso.
Bulettstorm bi trebao biti jedno od najznačajnijih izdanja na početku iduće godine, a hoće li opravdati naša očekivanja, vidjet ćemo se u veljači 2011. godine, kada bi se Bulettstorm trebao pojaviti za PC, Playstation 3 i Xbox 360