Iako je Kosta Minovski, vlasnik Taxi Cammea od Grada dobio samo 76 dozvola za obavljanje taksi prijevoza umjesto 150, Minovski očito nije mogao dočekati ostale 74 dozvole. Naime, jedan od taksista Taxi Cammea ustupio nam je dokaz na kojem je vidljivo kako je u jednom trenutku na zagrebačkim cestama 107 vozila, dakle 31 bez odgovarajuće dozvole
'Čekamo dozvole, 74 četiri automobila su registrirana i samo čekaju. Samo 76 vozila je u prometu', tvrdi Kosta Minovski. No na poruci koji svaki taksist dobiva od centrale preko taksitronica vidljivo je da je 4. lipnja u 22,54 na cesti bilo 107 vozila. Koliko će Škoda s oznakama Taxi Cammeo prevoziti građane od same najave liberalizacije zagrebačkog taksi tržišta, bilo je predmetom rasprave. Odlukom gradskog Ureda za promet, Minovski je dobio samo 76 dozvola iako je osposobio 150 vozila i isto toliko vozača.
No unatoč tome, Minovski se odlučio na cestu 'pustiti' više vozila nego što ima dozvola. Taksist, zaposlenik Taxi Cammea (rezultati poznati redakciji) uz to nam je istaknuo još neke nepravilnosti. Naime, tvrdi kako je 12-satno radno vrijeme ubitačno, da su vozači 'kao zombiji nakon devet sati za volanom'.
Iako je u ugovoru koji su potpisali navedeno radno vrijeme od 40 sati tjedno za plaću od 4.288,67 kuna bruto, naš sugovornik kaže da tu kvotu ispuni za tri dana. Unutar smjene od 12 sati, vikendom odvoze više od deset, kaže. Radnim danom odvoze, šest-sedam sati. Tjedno ima jedan dan slobodan, rijetko dva.
'Postoji Zakon o vozačima koji se primjenjuje i na taksiste, kao i na vozače kamiona ili autobusa. Radno vrijeme može biti do 13 sati dnevno, no od toga samo devet sati vožnje, a nakon četiri-pet sati obavezna je pauza od 45 minuta. Vikend-pauze od 48 sati su obavezne', rekao je tportalu Miljenko Gočin, predsjednik Sindikata hrvatskog vozača.
Taksist Taxi Cammea kaže i kako je satnica 19 kuna te je ona ista bilo da je riječ o prekovremenim satima, noćnim vožnjama ili radu za vrijeme vikenda i praznika.
'Sindikat za pijance i neradnike'
'Ne voze 12 sati', rekao je pak Minovski. 'Dobro, ima nekih koji voze', ipak dodaje. Kaže da su ga toliko svi 'iščešljali', da on samo radi svoj posao, a 'drugi neka pljuju'. No unatoč 'češljanju', Gočin kaže kako inspekcije cestovnog prometa slabo funkcioniraju: 'Nismo primijetili ozbiljne mjere, da je netko platio nešto ozbiljno', kaže predsjednik Sindikata hrvatskih vozača.
Mogućnost osnivanja sindikata ravna je nuli, tj. otkazu. 'Rekli su nam da su sindikati za pijance i neradnike. Otkaz je dobio čak dečko koji je pitao kojeg dana u mjesecu će nam dolaziti plaća. To je strašno', kaže. Minovski pak vjeruje da im sindikat nije potreban. Dodaje, imaju tehničare i direktore pa im ne treba.
No neslužbeno doznajemo kako je nekoliko vozača ipak skupilo hrabrost te se priključilo jednom postojećem sindikatu; u javnost još ne žele. U reagiranju Taksi Cammea, koje je stiglo po objavi teksta, tvrdi se da je naš izvor informacija lažan.
''Tragom Vašeg današnjeg članka na tportal.hr moramo napomenuti da izvor informacija koji ste dobili je lažan, s ciljem da naruši ugled zanimanja taksista i ugled tvrtke Taxi Cammeo.
Kako se neprovjerene informacije iznose u javnost, stvarate neobjektivni i neinformativni karakter ove cijele priče.
Taxi Cammeo jako puno ulaže u ljudske resurse.
U njihovu edukaciju, opremu, raspored i smjene vožnje, te ove laži koje su ovdje navedene i način na koji su prezentirane jasno odaju da se priča ponovalja pod instrukcijama Udruženja taksista Zagreba.'