Brodosplit je na putu prema stečaju. Radnici su poslani na čekanje, nisu primili ni plaće, škverske hale su prazne, prozvodnja je stala
Predstavnici radnika pitaju se zašto je splitsko brodogradilište dovedeno na rub izdržljivosti, ističu kako privatizacija nije bila nužna, nego je ona bila model po kojem se Brodosplit restrukturirao.
Tomislav Debeljak, kako ističu, imao je deset godina za revitalizaciju škvera, no to se nije dogodilo. Upitno je hoće li Brodosplit, koji plovi prema stečaju, završiti i četiri obalna ophodna broda.
Vojni brodovi naručeni su prije osam godina. A dosad je zaplovio samo jedan. Ministar obrane nema čvrsto jamstvo Brodosplitovog vlasnika da će ih isporučiti.
Ali uvjerava - država se osigurala.
Debeljak je za Dnevnik Nove TV rekao kako su radnici optimistični i da se brodogradilištu zbog rata u Ukrajini dogodila viša sila na koju HBOR na vrijeme nije reagirao.
'Sada postoje tri opcije i nada se da će riješiti tu "višu silu", ali ne u Hrvatskoj, nego u Americi', pojasnio je.
"Radnici su optimistični. Radnici su optimistični, to tvrdim temeljem toga što sam svaki dan s radnicima, a vi niste. Normalno je da se boje i da su u šoku', istaknuo je kako će kad-tad snimiti neku seriju skupa s radnicima da cijeli svijet vidi što se događalo.
Firmu, kako je uporno tvrdio, nije doveo u propast.
"MORH se treba držati dogovora i isplatiti više od 120 milijuna kuna", bio je uporan Debeljak.